{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
613 visninger | Oprettet:

hvilke gummidæk til 1/8 onroad? {{forumTopicSubject}}

Jeg leger lidt med tanken om enten at lave min sc8e om til onroad, eller 'bytte' min MCD proline ud med en OFNA DM-one spec e......
Jeg har søgt rundt efter onroad gummidæk, men vil lige vide hvad andre der kører 1/8 på asfalt bruger, eller kan anbefale, af gummi. (-ikke skum-)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvilke gummidæk til 1/8 onroad?
  • #1   20. maj 2012 Ofnas belted tire er gode.
    Har et komplet sæt der er sprit nye, dog uden dækinlæg (skal ikke i da de giver ballong hjul effekt)
    Jan h havde hans over 130kmt
    Jeg kører selv på skum så får dem ikke brugt

• #2   20. maj 2012 ah.. har selv luret en del på ofna hjul, men syn's jeg har læst, at deres fælge ikke holder så godt, har det noget på sig? - indimellem kører jeg som en sprit stiv ko, sååå.... smiley
    Hvor køber/købte du ofna hjul og dæk?

• #3   21. maj 2012 De følger med når man køber ofna ultra gtp smiley
    Og jeg tror ikke de er mere skrøbelige end så mange andre.
    Ellers skal du have fat i disc fælge.

Har som sagt ikke kørt med mine, men jan har kørt en del med dem.

mvh k

• #4   21. maj 2012 Helt sikkert .............. Ofna`s belted, bedre gummihjul fås ikke (-,

De er lidt små dyre, men de kan fåes i en "ikke" belted version, hvilket dog ikke kan anbefales )-,

• #5   21. maj 2012 Jeg siger tak! -jeg har heller ikke kunnet finde noget direkte dårligt vedr. ofna dæk, men har hørt flere der har kvast fælge... men okaj, hvis der kommer ca 4kg bil med 50-80+ km/t og knalder det ene hjul ind i noget der står rimeligt fast, så må man vel forvente at der sprøjter lidt plastik rundt i luften smiley

• #6   21. maj 2012 V2 rumble ja så er det sku ligemeget hvilke fælge det er, hvis de møder en kantsten på en grum måde smiley
    Men smid mig en pm hvis du har interesse i dem. du kan få dem til prisen du kan finde dem til på nettet. Så sparer du fragt og evt told fnat og godnat smiley

Og så har jeg et tip du kan prøve af, som jeg selv vil teste med dem, hvis de ikke bliver solgt.

mvh k

Kommentér på:
hvilke gummidæk til 1/8 onroad?

Annonce