{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
565 visninger | Oprettet:

Løffe
Løffe
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6

FS Racing GH-4 RTR {{forumTopicSubject}}

Hej med jer!!!!

Jeg er igang med at rep min bil ( FS Racing GH-4 RTR ) men mangler stumper ????

Er der nogen det kan hjælpe mig med, hvor jeg finder en manual eller vare katalog hvor vi kan se alle små dele i gearet bland andet????

Et ny i faget, så bær over med mig ;0)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  FS Racing GH-4 RTR
  • #1   23. jun 2012 har du nogen billeder af den? Er ret sikker på den matcher min graupner flash nøjagtigt. og den har jeg en manual til.
    Min hedder GH-4 sport rtr. Hvis den matcher, passer den også nogen dele ved jeg med sikkerhed med ældre Bazooka. Har selv haft lidt problemer med at skaffe center diff og koblingsklokke. Jeg fandt dem da jeg købte en Bazooka så jeg de passede overens.

• #2   23. jun 2012 Der kører lidt af dem i sverige. prøv at tjek rcmodels.dk de havde lidt til min GB-4.

• Løffe
    Løffe Tilmeldt:
    jun 2012

#3   23. jun 2012 Tak for svar indtil nu.... Michael, det er lige presis diff. tandhjul jeg har basket. Og mangler at finde dem....

Samt det store tandhjul motor trækker på .......

Men syntes godt nok det er svært at hitte noget !!!!!!!!!!

• #4   24. jun 2012 jeg har flere gange gået på google og søgt.
    prøv at skriv : FS Racing GH-4 rtr manual , eller hvis du har et model nr på bilen så skriv det også. Det kan nogle gange godt være at man skal søge nogle gange.

• #5   25. jun 2012 hvis du har varenr. har morfars det måske også.

• Løffe
    Løffe Tilmeldt:
    jun 2012

#6   25. jun 2012 Hej igen... jeg har desværre ikke held med at finde HVERKEN MANUAL ELLER TEGNINGER MED VARE NR nogen som helst steder....

Jeg har snart prøv gennem en lille uge, men kan virkelig ikke finde noget der kan bruges, til at skaffe de stumper jeg mangler!!!

Ville rigtig rigtig gerne kunne finde vare nr. Og købe gennem morfars, men skal først lige blive venner med Google om mit problem ...

Lig endelig gerne nogle links, hvis andre har mere held!!!!

( hvordan finder jeg ud af et model nr ??? Har kun det Info der står på plast, samt motor )

• #7   26. jun 2012 Hvilken motor er det? Jeg kan godt hjælpe dig med et varenummer på diff hjulet, men det som passer på min Graupner flash. Den har en vertex .21 motor og et 46 tands midt diff tandhjul. Det var dog ikke umiddelbart noget de havde hjemme hos Graupner da jeg snakkede med dem, men du kan jo prøve igen. Ellers så prøv Bazooka de har samme tandhjul hvis du finder den rigtige årgang.

• Løffe
    Løffe Tilmeldt:
    jun 2012

#8   27. jun 2012 Det med årgang, det aner jeg ikke hvordan jeg skal finde...

MEN!!! Min køre også med Vertex .21 motor, samt 46 tands tandhjul :o)

SÅ det lyder jo til at du har fat i noget af det rigtige!!!!!

Havde du en manual og en reservedels bog over den ???? Og hvordan får jeg fat i disse dele ???? ( Dif. tandhjul samt det store plast tandhjul med 46 tænder )

• Løffe
    Løffe Tilmeldt:
    jun 2012

#9   5. jul 2012 Er du her stadig ????

Mangler stdig at finde en løsning med de reservedele :o(

• #10   6. jul 2012 kig her:
    (link fjernet)

• Løffe
    Løffe Tilmeldt:
    jun 2012

#11   7. jul 2012 Tusind tusind tak Willy B !!!!! Det er LIGE DET jeg manglede !!!! tusind tak !!!!!!

• Løffe
    Løffe Tilmeldt:
    jun 2012

#12   4. jul 2017 Så er den gal igen. Det er godt nok længe siden nu, men hag brug for det samme link igen. ( det er desværre fjernet ) kan du evt hjælpe mig igen med et link ?

Kommentér på:
FS Racing GH-4 RTR

Annonce