{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
396 visninger | Oprettet:

Center punkt i servo... {{forumTopicSubject}}

Hey folkens..

Jeg har en TT-01D Type E total standard. Den har en Nanda servo i (bare den billigste hos morfars.dk).

Anyway.. Jeg kan se, at hvis jeg fx styre helt mod højre, står hjulene svagt mod højre når jeg slipper hjulet på senderen.

Hvis jeg styre helt mod venstre og slipper hjulet på senderen (så hjulene burde pege lige ud), peger de svagt mod venstre.

Er det dårlig servo? Slør i forhjulene?

Og som et sidespørgsmål...

Hvad ville være nogle af de første opgraderinger i mener jeg burde springe ud i?

Kan det i øvrige betale sig at købe en brushless motor og smide i? Fart er jo ikke en super nødvendighed til at drifte?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Center punkt i servo...
  • #1   18. jul 2012 Modstand i styretøjet?

• #2   18. jul 2012 Nej alt virker helt fint og den reagerer hurtigt og som alt skal.

• #3   18. jul 2012 Hey Brian smiley Enten er det slør, eller også så "overshooter" servoen, evt. pga dens "nulpunkt" er for bredt hvis du forstår. Evt. tager jeg gerne en kigger når vi får kørt lidt sidelæns sammen en dag smiley

Alu styretøj med kuglelejer i + steering link i alu
    Spære diff's
    Måske en anden servo :S
    Center alu driveshaft
    Universial driveshafts
    Alu motor mount

Det er essentials i min bog... Så kan man altd lege pimp my ride med lækre dæmpere og mere alu bling.

Med hensyn til brushless, så tyr en gang 9T eZrun i bilen, så er der power nok.

• #4   18. jul 2012 Henrik - lyder som en plan smiley

• #5   18. jul 2012 Det med nulpunktet har ikke noget med om servoen er dårlig, det er bare noget der er helt almindeligt med analog servoer.
    Hvis dit styretøj køre lidt stramt, bliver det selvfølgelig bare være af det.
    Vil du slippe helt for det, er det en digital servo du skal ha´ fat i, og så lige et gennemsyn af de bevægelige dele af styretøjet smiley
    Det er helt op til dig selv om det er så vigtigt, at du vil bruge penge på det, for den servo du har i nu er der sådan set ikke noget i vejen med smiley

Ja det kan betale sig at købe brushless motor og ESC´er.
    De holder til mere, og bruger mindre strøm.
    Men vendty til din gamle motor ikke køre godt mere, og så skift lordet ud med federe ting.

• #6   19. jul 2012 Og hvis du vil køre drift, så ville jeg nok også vælge et motorsæt med sensor (brushless snakker jeg om)

Du skulle have mere føling med gassen, hvilket er vigtigt når du drifter smiley

Kommentér på:
Center punkt i servo...

Annonce