{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.103 visninger | Oprettet:

Jonas M
Jonas M
Tilmeldt:
2. okt 2010
Følger: 1 Emner: 10 Svar: 29

Traxxas Problem! {{forumTopicSubject}}

Hej Rcgalleri.

Jeg har en Jato 3.3 fra Traxxas. Jeg har kørt 3 liter nitro på den og har haft den i halvandet år.

Når jeg har kørt 2 min med den, stopper bilens Servoer med at virke som om jeg har slukket for min sender. Når jeg så kigger på Modtageren blinker den rød og grønt somom man står og slukker og tænder på kontakten meget hurtigt, meget meget hurtigere end jeg selv kan gøre det.

Jeg kan så lade bilen stå med slukket motor i 30 sek også kan jeg køre 1-2 min til. Jeg kan ikke få den til at lade vær med at blinke på modtageren med mindre jeg slukker både modtager og sender i 30 sek mindst.

Det som er mit problem er at signalet nærmest forsvinder..

Nogle der har haft samme problem? Jeg kan google mig lidt frem til at nogle har haft lidt alla det samme og der har det været den ene servo der har været i gået i stykker. Men det kan ikke være det da de virker fint de første 2 min på min bil.

Dertil skal det siges at problemet ikke kan frem provokeres medmindre bilen kører. Altså alt virker fint indtil bilen bliver startet og har kørt et stykke tid. Problemet fremgår altid efter 2 min kørsel.

Har skiftet batterier i både sender og modtager.

Hjææælp.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Traxxas Problem!
Kommentér på:
Traxxas Problem!

Annonce