{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad gør en servo god?
  • #1   29. aug 2012 Tandhjul. Hastighed, Hvor mange KG den kan levere, Elektronik, Kvaliteten, hvad huset er lavet i (billig dårlig plast godt plast eller alu)

• #2   29. aug 2012 -at der står SAVÖX på den! smiley

• #3   29. aug 2012 Det kommer vel i bund og grund an på hvor den skal bruges.
    Centrering er hamrende vigtigt i f.eks fly, men som gas/bremse servo i en benziner eller nitro vogn er det nok mere hastighed og trækkræft.

Tandhjulenes styrke er relevandt hvis servoen vil komme til at opleve voldsomme ryk og træk, da det nemt kan skade plastiktænder. Men skal den bruges til et spil f.eks er det nok mindre væsentligt.

Til min nitrobil ligger jeg vægt på hastighed, holdbarhed og trækkræft. Jeg kører med en 12kg styreservo men mange sværger til mindst 20. Jeg ofrer altså lidt trækkræft mod at få lidt højere hastighed. Jeg kunne selvfølgelig godt få begge dele, men det vil jeg ikke betale den nødvendige pris for.

Så hvis du ønsker råd ift. at købe en servo er det meget relevant for os at vide hvad den skal bruges til.

• #4   29. aug 2012 Slidstyrke, ingen overshot, høj opløsning.
    At tandhjulene er plast gør ikke noget bare den kan holde til den som den er specificeret til i styrke - mere kan man jo ikke forlange.

• #5   29. aug 2012 Det jeg værdsætter personligt er trækkræften og ikke mindst hastigheden, det betyder alt for at styre bilen bedst muligt, og jo længere den holder det jo kun super. hellere hurtigere servo end en kraftig servo. self alt efter om det er gas/brems eller styreservo

• #6   29. aug 2012 Tak for svarene.
    Jeg var ude efter en grundlæggende viden som jeg synes pt er opfyldt.
    Der er en række faktorer og til sidst skal jeg bestemme mig for hvad servoen skal bruges til og hvad jeg kræver af den.

Kommentér på:
Hvad gør en servo god?

Annonce