{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fart
  • Nick L
    Nick L Tilmeldt:
    sep 2012

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 15
    #2   17. sep 2012 hvad er en bl motorer ny herinde og vil et lipo batteri gøre den hurtigere.
    og hvad skal der stå på batteriet..


  • #3   17. sep 2012 Jeg tror ikke du kan gøre noget for mere fart.
    Det bliver alt for dyrt...
    Hvis du skal have mere fart skal du skifte begge motore og den elektronik der styrer den og du skal have lipo batterier og lipo oplader...
    Spar hellere sammen til en der er født med brushless motor ,de er meget hurtigere.
    Kan se morfars har en til 900 kr og den har også 2.4ghz sender som er meget mere stabil og længere rækkevidde.


  • Nick L
    Nick L Tilmeldt:
    sep 2012

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 15
    #5   17. sep 2012 Tak for svarene og Christian er det den der super mono x du mener. Men hvad er det der Mah og hvad gør det.

  • #6   17. sep 2012 (link fjernet)
    Jo flere mA jo længer tid kan du sejle og måske får du også højere fart hvis motoren og elektronikken kan udnytte det...


  • Nick L
    Nick L Tilmeldt:
    sep 2012

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 15
    #7   18. sep 2012 okay men i min båd sidder bare et helt grønt batteri 7,2v og 1700 mA det er ikke lipo eller noget andet specielt. men kan jeg så godt købe et lipo med 5000 mA, og hvor lang tid kan jeg så sejle

  • #8   18. sep 2012 Du kan nok sejle dobbelt så lang tid hvis din motor og elektronik kan tåle lipo.
    Ring og spørg forhandler.
    Køb dine lipo hos hobbyking.de
    Husk at købe hos deres tyske lager.


  • Nick L
    Nick L Tilmeldt:
    sep 2012

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 15
    #10   18. sep 2012 Okay tak begge to det var fedt at i gad hjælpe

Kommentér på:
Fart

Annonce