{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
553 visninger | Oprettet:

Savage rotostart fedter over ved højere omdrejninger {{forumTopicSubject}}

som overskriften siger så fedter rotostarten over ved højere omdrejninger, selve one way lejet taget fint fat når jeg bare bruger fingrene, men når starteren sættes til tager den ikke fat.

Overvejer lidt om det bare skal renses eller skiftes, nogen der har erfaring med dette?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Savage rotostart fedter over ved højere omdrejninger
  • #1   17. sep 2012 skift det one-way leje at rense det er som at pisse i bukserne varmer kun 5 min

• #2   18. sep 2012 Det kan være du kører med for fed en blanding. Har jeg selv oplevet.
    Rens lejet, magre lidt ud også er den sikkert hjemme. Efter jeg gjorde det har jeg ikke oplevet nogen problemer og har et overskuds lager af lejer smiley

Men der er også en mere permanent løsning med f.eks en møtrik. Tjek youtube, der er nogle guides der.

• #3   18. sep 2012 Det kan være du kører med for fed en blanding. Har jeg selv oplevet.
    Rens lejet, magre lidt ud også er den sikkert hjemme. Efter jeg gjorde det har jeg ikke oplevet nogen problemer og har et overskuds lager af lejer smiley

Men der er også en mere permanent løsning med f.eks en møtrik. Tjek youtube, der er nogle guides der.

Kommentér på:
Savage rotostart fedter over ved højere omdrejninger

Annonce