{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
351 visninger | Oprettet:

Christian T
Christian T
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

HBX Monster Brushless - Spørgsmål til diff ??? {{forumTopicSubject}}

Har lige købt denne (link fjernet)

har fået den pakket op samt strøm på batteriet,. men hold op jeg synes den knaser meget fra differentialet når man skifter mellem frem ad og bak, eller bare generelt bremser hårdt / slår til bak..

går ud fra lyden er fra differentialet,. det er denne lyd der er her f,eks ved 13 sek inde i dette klip https://www.youtube.com/watch?v=K0hHFTar1kY

,. Skal de gøre det ? den er HELT ny., holder jeg foran en væk, og køre frem ad, knaser den bare i stedet for at trække hjulene rundt.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HBX Monster Brushless - Spørgsmål til diff ???
  • Christian T
    Christian T Tilmeldt:
    aug 2012

#1   25. sep 2012 Noget andet er, jeg har nu ladet på batteriet i knap 2 timer,. og den køre kun 5 sek, og så opføre den sig som om den er løbet tør for strøm ??? og knaser bare når jeg vil frem ad ?

• #2   25. sep 2012 Du må ikke skifte direkte fra frem til bak, eller omvendt, det har diffet ikke godt af, og det gælder alle biler , ikke kun HBX smiley

• Christian T
    Christian T Tilmeldt:
    aug 2012

#3   25. sep 2012 okay, jeg er total rookie,. men kan man så indstille det sådan at på fjernbetjeningen vælger den kun at bremse når jeg så "slår til bak",. ???

• #4   25. sep 2012 Normalt så bremser den først og så går der lige et eller to sekunder før den skifter til modsat retning, sådan har det ihvertfald været på de elbiler jeg har/har haft.

Kommentér på:
HBX Monster Brushless - Spørgsmål til diff ???

Annonce