{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
658 visninger | Oprettet:

Hudy Exclusive Set Up System for 1/8 Off Road Buggies / Truggies {{forumTopicSubject}}

Hello all.

Hvis man vil sætte sin buggy "rigtig" op er det så nødvendig med et system alla:
Hudy Exclusive Set Up System for 1/8 Off Road Buggies / Truggies
&
Hudy Set Up Board Decal for 1/8 Off Road eller kan mindre gøre det? evt. link til noget der også virker?

pfg. Tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hudy Exclusive Set Up System for 1/8 Off Road Buggies / Truggies
  • #1   4. okt 2012 Nogen sider ja, andre nej.

    Jeg er i nej kategorien. En camber måler, droop måler sæt og en frihøjdemåler. Mere behøver du ikke. Jeg har aldrig brugt mere end det og mange kan testamentere at mine biler som regel kører meget godt...


  • #2   4. okt 2012 Hej Jan.

    Takker for info, jeg kunne vel ikke få dig til at smide et link til mig fra feks. http://www.wheelspinmodels.co.uk/ bare så jeg er sikker på at få det rigtige smiley

    pfh.
    takker


  • #3   4. okt 2012 nå har fundet ud af det.

    Tak for hjælpen.


  • #4   4. okt 2012 Jeg har sådant et Hudy setup system og er egentlig glad for det, sys godt den camper måler kan snyde lidt alt efter hvordan man lige får holdt den ret på hjulene,.....
    I selve setup bænke kan man så også se hva der sker når man flytter "armene" rundt i de forskellige huller i tårnene og trykker bilen op/ned,.........det er lidt svært med en camper måler, da man ikke kan følge bevægelsen i grader,........
    Men ja, der kan være stor forskel på hvordan bilen køre ved en given vinkel på hjulene, så det er bare igang med a justere, til den køre som DU ønsker...........

    /Mikael
    Ses til løb i weekenden "Bramming JC4"


  • #5   4. okt 2012 Hej Mikael.

    Takker for info, det kan jo være du kan vise mig det en dag, når jeg har fået samlet min bil og vejret, tiden osv. er til det.

    mvh.
    Kenneth


  • #6   4. okt 2012 Hellere end gerne, du er velkommen i klubben,.......
    Setup bænken viser også hvor meget hjulene spidser +/- det gør en camper måler ikke, men 'en af tingene bør man ha',...........

    /Mikael
    Skal jeg tilføje dig til vennelisten.??


  • #7   5. okt 2012 Det behøver du slet ikke smiley - Jeg har et sæt til onroad men det er såmænd også kun fordi jeg fik det i julegave.

    Lidt værktøj til camber, droop og frihøjde er som tidligere beskrevet det som du har brug for smiley


  • #8   5. okt 2012 Og toe-out foran måler du med øjnene. Ikke for meget og nogenlunde ens i hver side.

    Der er alligevel så meget slør i RC biler at de helt fine justeringer kan være ligegyldige.


Kommentér på:
Hudy Exclusive Set Up System for 1/8 Off Road Buggies / Truggies

Annonce