{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  heli gyro på bil
  • #2   29. dec 2012 Ok, kan du huske hvor?

• #9   29. dec 2012 Tak for det phønix, fedt du fandt det smiley Vender tilbage nå jeg er blevet klogere på gyro

• #10   29. dec 2012 Søg på "gyro" i dette forum og der kommer masse om det. smiley

Jeg er også blevet nysgerrig.
    Kunne måske være en fordel med gyro når man kører speedrun.
    Kan måske hjælpe til at mindske risikoen for udskridning ved høj fart...???

• #11   29. dec 2012 Det prøver jeg, Jeg kunne godt tænke mig at installere en gyro i min Rustler da den godt kan være temmelig svær at styre i grus (baghjulstrukket) men det kunne også være sjovt at se hvad der sker smiley

• #12   29. dec 2012 Hey.

Tamiya har lige introduceret sådan et aggregat, som du efterlyser. Det hedder "TGU-01" med indbygget gyro. Det er primært tænkt til baghjulstrukne biler, så snart bilen begynder at skride, sender dimsen signal til servoen, som styrer kontra. Man kan selvfølgelig indstille følsomheden, så den ikke tager for meget over ...

profilbillede
  • #13   30. dec 2012 Den optimale løsning... Lad være at give så meget gas!!!
    Kan altså ikke rigtigt gennemskue hvad det er i prøver at opnå.
    Gyro er jo ligesom for at kompenserer for vind, altså en påvirkning som naturen står bag, og som man ikke kan kontrollerer, på fly og helikoptere.
    Altså IKKE noget påført fly eller helikopter fra den som styrer den!!!
    At man har en bil der ikke kan stå fast, er ligesom noget andet. Der skal jo ikke styres kontra... Der skal tages gas af eller tilføres differentiale spærring!
    Eller som oftest, skyldes det for dårligt bid/dårlige instillinger i undervognen.
    Det du søger, hedder "traction Control" ikke Gyro. Det kan kun blive noget rod.
    Du har jo ikke en jordisk chance for at opdage, at du giver for meget gas, til underlaget, før styreudslaget er på 100% med en Gyro, og der er det altså længe for sent...

Kommentér på:
heli gyro på bil

Annonce