{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
331 visninger | Oprettet:

Carsten E
Carsten E
Følger: 11 Emner: 7 Svar: 7

Batteri {{forumTopicSubject}}

Hej herinde.håber nogle kan svarer mig,jeg har 2batterier lipo 11,1 3celler når jeg sætter en af dem til ladning står der i display på lader (over voltage)og så bipper lader og stopper,hvad gør jeg forkert?træls da det er det samme med begge batterier.mvh carsten

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af blandingsbatteri i bad 500 kr.
  • Reparation af klippo plæneklipper. “ rekyl” og snor mangler efter sigende. + tjek 900 kr.
  • Reparation af taginddækning / tagfals ved tagvindue (2 små steder) 1.200 kr.
  • udskiftning af lås 530 kr.
  • Rengøring 2.300 kr.
  • Problem with wanshing machine, probably with the door (Bosh, error -61) 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Batteri
  • Carsten E
    Carsten E Tilmeldt:
    feb 2012

#1   17. feb 2013 Hej.ja det mener jeg,men vil check det i morgen.syntes du det lyder mere som forkert indstiling eller 2 batterier der er defekte og gør det samme.

• Carsten E
    Carsten E Tilmeldt:
    feb 2012

#2   17. feb 2013 Nu er jeg ikke helt udlært i laderen endnu.men trykker til der står 11,1 så vælger jeg hvor mange AMP den skal ha,jeg har begge stik fra batteri i lader (lille 6 benet aflang stik og det normale)måle spænding ved jeg ikke hvordan og hvad jeg skal se efter.hjælp??

• #3   17. feb 2013 6 benet?? det er alser kun 4 benet hvis det er 3 cellet (11,1v).. du har et 5 cellet (18,5v) så det er nok der fejlen er... smiley

Kommentér på:
Batteri

Annonce