{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.052 visninger | Oprettet:

Jesper B
Jesper B
Tilmeldt:
29. maj 2012
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 11

Modtager batteri {{forumTopicSubject}}

Hej RCG

Jeg sidder og overvejer om jeg skal skifte mine standard 4xAA Batterier ud med en genopladelig batteri pakke til mine nitro biler, men jeg er en del i tvivl om hvad jeg skal gå efter.

Hvor mange mAh skal batteripakken ha', hvor mange Volt? Skal det være NiMh, Lipo eller LifePo og hvor kan jeg læse nærmere om hvad forskellen er? smiley

Eller skal jeg blot holde mig til 4 Genopladelige AA Batterier?

På forhånd tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Modtager batteri
  • #1   26. maj 2013 Du skal holde dig langt fra 4stk genopladelige batterier, årsagen er at du kun kører med 4,8V til dine servoer, de yder ikke optimalt, og du løber hurtigere tør for strøm.

    Du skal kigge efter en 6V pakke, typisk kalder en Hump pack.Om dine servoer kan holde til LIFE eller LIPO ved vi jo ikke da du ikke oplyse hvilke servoer det drejer sig om. Bemærk også at LIPO skal have cut off eller buzzer for at du ikke kører dem helt tør så de ikke kan lades op igen.

    //Dan


  • Jesper B
    Jesper B Tilmeldt:
    maj 2012

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 11
    #2   26. maj 2013 Super, det er da information man kan bruge til noget smiley

    Det er helt standard servoer der sidder på lige pt.

    Kan jeg godt kaste nogle penge efter nogle servoer og batterier fra hobbyking eller skal jeg se mig om efter noget lidt dyrere?

    Det drejer sig om 2 stk Offroad biler og en enkelt onroad i 1/10 Skala,


  • #3   26. maj 2013 Personligt ville jeg ikke lægge mine penge hos Hobbyking. Sådan noget som servoer er i min verden noget der skal virke, og det skal de hele tiden, så må de koste det de koster.Mine styre servoer koster 900kr stykket men mit brug af bil er sikkert også noget andet end dit smiley Det er jo et valg du skal gøre dig, men sørg nu for at købe noget som også passer til det batteri du vælger at købe.

    //Dan


Kommentér på:
Modtager batteri

Annonce