{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
581 visninger | Oprettet:

Niels M
Niels M
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 3

Ofte anvendte reservedele til LRP 10 Blast? {{forumTopicSubject}}

Jeg har til sønnike købt en LRP S10 Blast, som han skal have som "Far er kommet hjem fra Le Mans"- gave.
Der vil helt sikkert blive noget som skal skiftes, men hvad skal jeg forvente der oftest går i stykker?

Jeg tænker på, at når den første stump skal bestilles, så skal der jo betales forsendelse og gebyr, og så kunne det måske være smart at købe lidt ekstra at det er oftest ryger, såfremt det er i den billigere ende.

Hvor solid er sådan en? Den kommer jo nok ikke på de vildeste flyvehop den første tid, så det bliver plæne og fliser.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ofte anvendte reservedele til LRP 10 Blast?
  • #1   26. maj 2013 Har kun BX, læs i min profil.

• #2   26. maj 2013 Den er ganske solid. Det der ryger er skruer der bliver rystet løs.Loctite(Lim) og skruetjek efter hver eneste køretur er løsningen. Foreste bærearme og støddæmpere er det der ryger først. (den typiske pæl eller kantsten man rammer).Løsningen er at lade være med at ramme pæle og kantsten.

Når så sønnike (Og specielt farmand) vil have kraftigere motorsæt. så er det spurgearet der ryger igen og igen.Løsningen er at slipperen ikke er spændt til bristepunktet. Dækkene er også en af de ting der bliver slidt hurtigt. Specielt ved asfaltkørsel. Løsningen er at holde den på græs og jord. Udover det så har i købt en herlig buggy. Husk Loctite til skruer.

Kommentér på:
Ofte anvendte reservedele til LRP 10 Blast?

Annonce