{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.269 visninger | Oprettet:

Nitro 16% / 25% {{forumTopicSubject}}

Hej rc folk
Sidder og kigger på div biler og ser at næsten alt hvad der findes af onroad biler til nitro, skriver alle forhandlere at der mangler 16% nitro (pg andet)
Hvor vigtigt er det at det er 16% ?

Har en Revo 3.3 der bruger 25%
Og synes måske det ville være smart hvis den næste i rækken af nitrobiler kunne bruge det samme brændstof.
(Kunne self købe nitro4tec fra Traxxas, det er samme motor. )
Men ved ikke hvordan det er med det!
Så 16% eller 25%
Og hvorfor?


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Opsætning af spejl, spejlskab begge med lys og 3x afskærmning til bruserniche 3.000 kr.
  • Hæk klipning 2.000 kr.
  • Nedrivningsopgave 5.000 kr.
  • Afhentning af gamle fliser 800 kr.
  • Maling af hegn ca. 4x2m. Jeg har maling. 2.350 kr.
  • Vinduespudser 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nitro 16% / 25%
Kommentér på:
Nitro 16% / 25%

Annonce