{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.193 visninger | Oprettet:

Servo hjælp! {{forumTopicSubject}}

Hej RCG! Jeg har centreret min Servo, ved at skrue skruen af, på pinden på servoen, og så sidder jo det tandhjul agtige noget, som jeg også tog af. Men i ved nok godt hvad jeg mener, og efter jeg havde sat min st. trim i midten og fået hjulene til at stå lige, samlede jeg det igen, men når jeg drejer helt ud til siderne, er det som om at den knirker fra servoen, er der nogle der ved hvad det kan være? Der er tale om en Nanda Sniper

på forhånd tak, ronnie.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Servo hjælp!
  • #1   24. aug 2013 Prøv at justere din trim efter at du har samlet den igen, det ikke sikkert at det hele passer som man godt kunne tænke sig..
    Der skal ikke ret meget "stress" til før servoen knirker.


  • #2   24. aug 2013 Forstår ikke helt. Skal jeg prøve at dreje lidt på min trim og så centrere servoen igen? og hvad mener du med "stress" ? smiley

  • #3   24. aug 2013 det kan også være at tænderne på servo armen er blevet slidte smiley

  • #4   24. aug 2013 Hvis servoen er centreret (har været tændt og slukket igen)
    Og man montere det der nu må side oven på igen så skulle det gerne passe sammen.
    MEEEN......
    Det er ikke altid tilfældet, og hvis der er en lille smule træk eller skub fra det sider på servoen ("stress")
    Så skal den trimmes til rette. Og ikke mere


  • #5   24. aug 2013 Du har samlet i forkert rækkefølge.

    Sågremt din servo ikke allerede ER smadret. Så gør således.

    Pil servohorn af servoen.
    Tænd din sender.
    Sæt trim på nul.
    Tænd din modtager, med servoen sat til naturligvis.
    Servoen retter ind til sit nulpunkt, ud fra det senderen "fortæller" den.
    NU kan du skrue servohorn på igen, ud fra nul. Så den sidder så vidt muligt lige,
    Og herefter kan du trimme resten ind via senderen.

    No worries, tror der er mange der har lavet det stunt i tidernes morgen, mig selv incl. smiley


  • #6   24. aug 2013 Til sidst er det en god ide at indstille EPA på din sender så din servo ikke overbelastes når du drejer hjulene til det yderste. Hvis din sender altså har EPA.

Kommentér på:
Servo hjælp!

Annonce