{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
964 visninger | Oprettet:

Anders K
Anders K
Tilmeldt:
13. sep 2013
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 35

hjælp mig {{forumTopicSubject}}

Har lige købt en powerboat og da jeg fik den i vandet virket den over ikke den køre 27 mhz da jeg så prøvet en anden 27 mHz controller så kom der liv i den i ca 1 sek af gange og en gang imellem som små ryk men den controller der fulgte med der sker der intet, der er lys i den men ingen respons. Hvad kan det være


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp mig
  • #2   13. sep 2013 først, velkommen til RCG

    dernæst, alle foraer ser helst at navnet på emnet beskriver selve emnet, dvs hjælp er ikke særligt brugbart. Hjælp til powerboat eller lignende ville gøre en stor forskel.

    Og så til problemet, chancen er at du får en masse forstyrrelser pga. spejl effekten af vandet. reagere båden oppe på land? hvis ja, også på større afstande?
    i så fald har du svaret, men jeg kan ikke huske hvor sårbar fm sendere er på vand.....
    Men du kommer ikke med særligt meget info om hverken båd, udstyr, forhold, eller andet. jo mere du fortæller os om tingene, jo nemmere og bedre hjælp vil du os modtage smiley


  • #3   13. sep 2013 Smid det 27 mhz bras ud, du får altid forstyrrelser og problemer med den, køb et 2,4 ghz sæt istedet, selv de billigste sæt virker flere gange bedre.

  • Anders K
    Anders K Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 35
    #4   14. sep 2013 Skal nok lige skifte emnet når jeg kommer på en pc. Det er en powerboat v24 27 mhz og den har sencor så den ikke virker på land men som sagt ingen respons når jeg bruger den med fulgte controller men bruger jeg en anden 27 mhz controller så der liv i den i ca 1 sek altså et spjæt en gang imellem men er stadig med den medfulgte modtager der sidder i båden. Kan man bare bruge en 27 mhz anden controller til den modtager eller mener det sådan her kan alle 27 mzh controller bruges til alle 27 mhz modtager?

  • Anders K
    Anders K Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 35
    #5   14. sep 2013 Ja har overvejet at skifte det men den er jo helt ny så det skal jo virke. Så vil bare finde ud af om det den nye controller der er i stykker eller det er båden smiley


  • Anders K
    Anders K Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 35
    #7   14. sep 2013 Okay Tak for svarene alle sammen smiley Jeg har i dag taget båden til morfars.DK i Odense og de ville sende den til ombytning:-)


Kommentér på:
hjælp mig

Annonce