{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
881 visninger | Oprettet:

Rasmus R
Rasmus R
Tilmeldt:
20. sep 2013
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 6

Mangler lidt hjælp {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg har købt mig 2 sæt Ansmann racing SC2 biler, den ene er et kit med motor og den anden er RTR, men mangler ESC. Det var planen at mine drenge på 6 og 8 år skulle have dem at hygge sig med.

Men da jeg ikke har skruet på fjernstyretbiler i dette århundrede (ja og det var nitro den gang) er jeg lidt på bar bund. Håber jeg kan få lidt hjælp til hvilke dele det lige er jeg mangler for at få dem ud at køre. Har dog fanget at jeg skal bruge nedenstående, men hvad passer til denne bil og motor:

2x ESC, som skal passe til den børstet 21T motor som er med.
1x fjernstyring med modtager
2x Batterier
1x lader


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mangler lidt hjælp
  • #1   20. sep 2013 jeg har en 4A lader billigt til salg hvis det er isteden for du skal ud i en butik og købe en dyr en

  • #3   20. sep 2013 Hvilken som helst bøste esc passer til din motor, da motoren ikke en voldsom "trunet". Hvilket batteri du skal bruge kommer lidt an på hvordan dine drenge skal kører, hvis de skal kører når du ikke er hjemme, vil jeg anbefale NiMH batterier gerne end 3000 eller mere . Lader ville jeg købe en hurtig lader til NiHM der lader end 3-5A . Senderen ville jeg gå efter en 2.4 Ghz. Et godt sted at lede efter er Ebay.co.uk søg i hele verden. Iccom.dk i valby også lidt ting du måske kan bruge. Hobbyking.de kan du finde nogle sender, husk at det skal være i eu eller uk. Når du finder en ting du vil købe at tjekke om der eu eller uk flag ud for tingen.

  • #4   20. sep 2013 Smiley: jeg har reserveret begge 2 smiley

  • Rasmus R
    Rasmus R Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 6
    #5   24. sep 2013 Tak for hjælpen alle sammen, jeg er blevet lidt klogere. smiley
    og ja de er fra auktionen.


Kommentér på:
Mangler lidt hjælp

Annonce