{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
509 visninger | Oprettet:

nitro motor omg ? {{forumTopicSubject}}

hey rcg smiley

jeg skal ud og kigge efter nye lejer til min buggy og kom lidt i tivilv om hvor mange rpm de skal kunne holde til ? smiley

jeg mener jeg har hørt at det var 40,000 omg men det lyder bare af lidt meget ikke ? smiley

for overvejer at bestille nogen bilig nogen fra kina og se hvor længe i holder til de penge smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  nitro motor omg ?
  • #1   27. sep 2013 Hvis det er til diff og hjul kan du sagtens vælge nogle billige nogle, dog helst med gummi pakning så de ikke får for meget skidt ind.....

Mikael

• #2   27. sep 2013 Hvorfor vil du gå på kompromis med motordele? Det gir ikke nogen mening sådan som jeg ser det.

Mange lejer bliver allerede fremstillet i østen ja, men der er stor forskel på tolerencerne, og du ønsker ikke at have din krumptap til at "rasle" rundt ved 20.000, 25.000, 30,000 omdrejninger. Det eneste du opnår er smadrede lejer, og hvis du er rigtig uheldig, så en ødelagt motor.

Du behøver heller ikke købe dyre keramiske lejer, men et godt kvalitetsleje er nu altså pengene værd smiley

• #3   27. sep 2013 fordi jeg har renget lidt på det og ville kunne få 20 stk alså 10 indvend lejer og 10 udvendig lejer til inde i motor blokken til omkring 150 kr og en anden "ny" brugt motor ville koste omkring 200 kr og de "rigtig" lejer koster omkring 300 kr smiley

så løsing er lidt at jeg enten bestiller 20 stk lejer til 150 kr
    eller bare finder en anden motor og smide på og køre med indtil den går smiley

als-rc.dk hvorfor jeg vil gå på kompromi med motor dele fordi en anden motor der stater og køre kun koster 200 kr og jeg ligger bare og køre lidt på vejen og sådan ikke ræs eller løb smiley det er ren hobby

• #4   27. sep 2013 Du skal lige tage højde for moms/importgebyr hvis du er så uheldig at blive taget. Jeg tvivler, men det kan jo ske smiley

• #5   27. sep 2013 smiley

• #6   28. sep 2013 Hellere et ordenligt sæt som holder, end 10 som skal skiftes konstant.. det er også muligt at du kan få en ny motor til 200kr.. men normalt så er en motor til 200kr nok ikke de 200kr værd.

Kommentér på:
nitro motor omg ?

Annonce