953 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Hjælp kobling"
HJÆLP KOBLING
Hej min nye monster truck nå den har kørt ca. 10 min bliver koblingen næsten glødene varm .. ? nogen der ved hvorfor den gør det ?
Hej min nye monster truck nå den har kørt ca. 10 min bliver koblingen næsten glødene varm .. ? nogen der ved hvorfor den gør det ?
Skrevet af: Kristian L - 30. jun 2004
Hjælp til kobling!!!!
Hallo :) Skal bare lige høre hvilken vej klodserne skal vende på en nitro motor? Skal "spidserne" peje til højre eller venstre?? Altså hvis udstødningen vender ned af og og krumtapen pejer lige op...
Hallo :) Skal bare lige høre hvilken vej klodserne skal vende på en nitro motor? Skal "spidserne" peje til højre eller venstre?? Altså hvis udstødningen vender ned af og og krumtapen pejer lige op...
Skrevet af: *Runedreng * Kolding * - 26. apr 2010
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Opsætning af gardiner 500 kr.
- Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
- Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
- Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
- Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
- Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.
mar 2008
Følger: 2 Følgere: 1 RC-enheder: 1 Emner: 3 Svar: 6
okt 2011
Følger: 32 Følgere: 84 RC-enheder: 17 Emner: 144 Svar: 2.279
http://www.hpiracing.com/en/part/87196
http://www.hpiracing.com/en/part/87151
Køb på ebay.de eller ebay.co.uk eller holtehobby.dk eller midhobby.dk
Link til din manual: (link fjernet)
maj 2008
Følger: 26 Følgere: 31 RC-enheder: 4 Emner: 47 Svar: 1.006
griber koblingen ind i tomgang da??
kommer den frem af når du giver gas??
hvis bilen køre normalt så er der ingen grund til at skifte det. Du kan lige så godt bare slide det ned. jeg har kørt meget med fiber bakker til løb virker fint (dog uden helt at vide hvad du har) de griber ikke så hårdt med det er ikke altid en fordel at alle kræfter kommer med et..
Tag fat i de enkelte bakker og tag dem et par mm ud der skal være modstand og fjederen skal prøve at få dem ind igen. ellers kan en fjeder være knækket. Hvis alt er ok, så skift lejerne de er det svage led. jeg køre et par liter. på et sæt lejere..
mar 2008
Følger: 2 Følgere: 1 RC-enheder: 1 Emner: 3 Svar: 6
så tror det er koblingen, har snakket med Mark og Tom og har fået nogle gode råd af dem. Så jeg køber en ny kobling til den. Ellers tak for hjælpen God weekend =)
Hjælp kobling