{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
721 visninger | Oprettet:

Dennis S
Dennis S
Tilmeldt:
10. nov 2013
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Nitro vil ik start hjælp mig?? {{forumTopicSubject}}

Har købt mig en 1:10 nitro bil. Jeg kan ik få den startet, der kommer nitro til Kabul. Og vidre ud gennem udst. Har prøvet med ny gløderør. Og der er glød i. Hvad kan det være.
Evt en vænlig sjæl i Horsens der kan hjælpe mig


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nitro vil ik start hjælp mig??
  • Dennis S
    Dennis S Tilmeldt:
    nov 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #1   10. nov 2013 Skal siges at jeg får den i gang i 5 sek. Og så går den ud, og vil ik i gang igen

  • #2   10. nov 2013 Det er din indstilling på karburatoren der er helt gal smiley

  • #3   10. nov 2013 Du må meget gerne lægge en video ud.

    Men som jeg kan se i den meget korte beskrivelse så får den for meget. Men igen , det er svært at sige da jeg ikke får noget konkret at vide om hvad den egentligt gør udover at den går ud.


  • #5   10. nov 2013 Kan være du drukner den hver gang.

    Der skal lige komme lidt nitro ind i karburatoren og ikke helt til Afghanistan smiley

    Bare spas siden du kan få lidt liv i den. Siden det er ret koldt, evt varme motoren med en føntørrer eller stil bilen på en radiator inden du tager den udenfor, fylder tanken og starter.

    Tjek også nitromekanikeren.dk for god info vedr start og tilkørsel af din motor.

    En anden gang vil video være en god ide samt oplysninger om hvilken bil der er tale om. smiley


Kommentér på:
Nitro vil ik start hjælp mig??

Annonce