{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  motor til sniper
  • #1   26. nov 2013 ok

• #2   26. nov 2013 Ja da - men hvad er det for en shop? (Husk told + gebyr)

• #3   26. nov 2013 Har faktisk kigget på samme sæt... Nogle der ved om det er godt? Vil man få noget ud af det? smiley
    Passer det på alle 1:10 skala biler? smiley

• #4   26. nov 2013 godt spørgsmål vil måske købe det
    smiley så kan jeg fortælle jer om det kan anbefales

• #5   26. nov 2013 en 4,5T motor i en sniper . den bil dør meget hurtigt læs evt denne andmeldelse af sniper .her prøvede de at sætte en 9T motor i det ku den ikke holde til .elelr jo hvis du vil opgradere hele bilen for en skuhøj pris med opgraderings dele som ikke gør bilen bedre .så ku man lige så godt ha købt en bil der var bedre fra start men held og lykke med projektet . og her er den anmeldelse (link fjernet)

• #6   26. nov 2013 det ikke for at være en sur gammel idiot . du bestemmer jo selvf selv . men jeg har advaret dig nu .jeg er ret sikker på den ikke kan holde til 4,5T og vil ikke anbefale meget over 9T til den bil . synes også det er foruroligende at andre her inde bare siger ja den motor kan du sagtens smide i og derved lader dig smadre din bil som du sikkert er rigtig glad for . og tror da vi kan blive enige om at en ødelagt rc bil aldrig er en sjov ting man skal jo ud og køre for at ha det sjovt

• #7   26. nov 2013 det er helt rigtigt har tænkt mig at smide nogle hop up's i bilen så den kan holde til det. men ellers mange tak for din mening det var en stor hjælp
    smiley

• #8   27. nov 2013 John H er det den gamle sniper med plastik aksler du har prøvet?

• #9   27. nov 2013 hey smiley . det er nu ikke mig der har lavet den anmeldelse men kender ham . og tror det var kardanen der blev skudt ud , af hans og noget der knækket .det dog noget tid siden så ja måske har de gjort den mere holdbar men 4,5T er bare voldsomt . jeg bruger selv en 10,5T speed passion motor i min drifter med full timing og cuputer programmeret hybrig boost og den flytter sig endda uden greb . så derfor aynes jeg nok 4,5t er mega vildt til en bil som ikke er bygget til sådan en motor kraft . men igen er ikke professor i sniper . da jeg kun drifter .

• #10   27. nov 2013 Der k kommer ikk.told.og.moms på.fra den.side har bestilt for.over 2000 kr og det blev leveret med gls

• #11   28. nov 2013 Jeg er enig med John. Tror os motoren har for mange kv.
    Mit gæt er, at du får en bil der sejtrækker, varm motor og som aldrig(eller sent) kommer op i topfart. Om ik andet, skal du nok forvente at geare den voldsomt ned.

Hvis du så oven i købet har tænkt dig at bruge dit standart batteri, så får motorsættet ik nok power. Hvis du alligevel har 800 kr. at bruge, skulle du hellere investere i 2 lipo batterier og en 5A lader. Så får du mere køre tid, og bliver klar til BL senere hen.
    Hvis du vil ha mere skub i bilen, ku du starte med at købe et par Pinion og geare lidt op dér.

Mht. til opgraderinger, så lad være med at smide for mange penge efter det... til en Sniper... smiley
    Brug den som den er, eller skift den ud med en bedre bil. Hvis du synes der er for meget slør i styrtøjet, så er alu en ok hop dér. Evt. hvis den samme plastik del knækker 2 gange så skift til alu.

Blot mit råd....

• #12   28. nov 2013 Takker for jeres råd smiley

• #13   28. nov 2013 Og du kan købe tt-01e kit her inde for 500 (du skal så minimum købe et kugleleje sæt ved siden af)

Kommentér på:
motor til sniper

Annonce