{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.766 visninger | Oprettet:

mamba monster esc Driller !!!!! hjælp mig {{forumTopicSubject}}

Hej har endelig fået bygget alt elektronikken fra min Traxxas XO-1 over på et Cen TR Arena pro Nitro kit og efter jeg er blevet færdig skulle jeg ud og køre og nu virker det som om at den ikke kan komme ordenligt op i fart selv om den gerne vil ?? vil tro den køre ca 20 km/t og når man køre med den på toppen svinger den meget i omdrejninger ?? det skal lige siges at jeg også har et problem mht. at skulle gen kalibrer min esc hver gang jeg skal køre ellers går den helt amok og min tqi modtager begynder at blinke rødt og grønt ?

Min ESC er en Mamba monster
Motor : Castle 1717 (1580kv)
Også bruger jeg traxxas Tqi system


FATTER IKKE EN SKID HJÆLP MIG !!!!!!


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Et Ifø toilet der nogengange løber . 590 kr.
  • build my bed 600 kr.
  • Opsætning af 2 væghængt sengeborde 375 kr.
  • Slå græs 440 kr.
  • Putting up paintings and pictures on the Wall 3.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  mamba monster esc Driller !!!!! hjælp mig
Kommentér på:
mamba monster esc Driller !!!!! hjælp mig

Annonce