{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.032 visninger | Oprettet:

Torben O
Torben O
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 2

Karburator H nål {{forumTopicSubject}}

Jeg har et problem med min H nål, den virker bare ikke, ligegyldig om jeg skruer den helt ind eller ud sker der ikke noget som helst, skal lige sige at bilen kører ok.
Nogen der ved hvad det kan være.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Karburator H nål
  • #1   18. mar 2014 Kører den fint i høje omdrejninger uanset nåle skrue indstilling ?
    Har du skilt karburatoren renset den og blæst den igennem for det lyder til der sidder noget skidt en af dens kanaler som (justerer) holder en korrekt blanding eller ihvertfald forhindrer den i at få nok brændstof til at gå fed når skruen er ude.

• #2   18. mar 2014 Det lyder som om at der sidder noget skidt i den, som Henrikorg1 skriver.

• Torben O
    Torben O Tilmeldt:
    apr 2013

#3   18. mar 2014 Den kører fint ved fuld gas, men der sker bare ikke noget når jeg skruer på H skruen, L skruen virker fint.
    Så må jeg se om jeg kan finde ud af og få den skilt ad.

Men tak for hjælpen

• #4   18. mar 2014 Kan ikke se hvor du er fra for find evt en i dit nær område der kan give en hånd,jeg bor lidt uden for holstebro hvis det går helt galt så skal jeg nok give en hånd,har da rodet lidt med bil båd og fly benzin motorer så kan vel også få liv i din hvis det er.
    Men det er ikke så slemt bare man tager sig tid til det de første gange man skiller karburatoren ad,den mest almindelige fejl er at vende pakningen mellem studs og karburator forkert når man samler den så karburatorens vakum pumpe ingen vakum får fra motoren,det er det mindste hul i pakningen der gerne skal passe med det lille hul i studs og karb.

• Torben O
    Torben O Tilmeldt:
    apr 2013

#5   18. mar 2014 Jeg tror jeg har løst problemet nu, afmont. karburatoren og fjernede H nålen, så jeg kunne blæse lidt luft ind i kanalen, samlede igen og mont. started bilen og så kunne jeg stille omdr. ved max.
    Så endnu en gang tak for hjælpen.

• #6   18. mar 2014 Det er derfor de fleste af os er her,for at få og give hjælp,hovedsagen er du fik det til at virke for det giver mig en potentionel ny lege kammerat en dag,og du har fået lidt mere mod på at skille lidt mere ad næste gang der er noget der driller,så det er jo en win win for alle.
    Nu må jeg jo ikke reklamere for (fjenden) herinde men prøv at tag et kig på rc-forum.dk,der er også meget værdifuld hjælp og hente selvom det ikke er så stort endnu.

Kommentér på:
Karburator H nål

Annonce