{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  mfc 02
  • #2   18. mar 2014 smiley Ja der blev jeg ikke meget klogere

• #3   19. mar 2014 Har du en dansk manual, for den jeg har er sku ikke til at forstå. Og jeg kan overhoved ikke få noget til at virke ordentlig, det kunne jo være at jeg kunne lære bare lidt ved at følge din tråd.
    Mvh.
    Vammen

• #4   19. mar 2014 Manuale har jeg gennemtæsket så jeg nermest kan den uden ad.
    mit problem er at jeg skal tilslutte OP til J27 for at få min J18 til at virke....
    Det er noget med ekstra valfri dele noget.....
    mit problem er at OP og J27 er sgu ikke til at finde i manualen...
    Men Vammen, hvis du har nogle spørgsmål, så kom med dem, Jeg har fået mit sæt til at virke efter planen. Jeg giver dig ret i at det fandme er svært at finde ud af den manual...
    Hvis man læser den igennem, og ser bort fra tysk, fransk og 3 gange kinisk, så står der også man skal trimme sender og modtager på 3 forskellige måder

• #5   22. mar 2014 Hej claus
    jeg vil gerne benytte mig af din hjælp. Det bliver bare ikke lige nu da jeg er begravet i en Campingvogn til min Jeep.
    Jeg kan vel bare tilføje dig som Ven herinde, så det er nemmer at finde dig.
    Mvh.
    Vammen

• #6   22. mar 2014 Det gør du bare... jeg har fuldt styr på det der MFC-02 nu, på nær hvis det skal være nogle ekstra ting til det.... det har jeg ikke helt fundet ud af endnu

Kommentér på:
mfc 02

Annonce