{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
569 visninger | Oprettet:

esc uden blæser? xerun 120A {{forumTopicSubject}}

Hey folks.

Jeg har tænkt på om nogen har prøvet at pille blæseren af deres esc og hvilke problemer det evt har givet, eller ikke.
Jeg har både en Tekin RS esc der som bekendt kører uden blæser og et par hobbywing'er V 3 og 3,1 alle 120A esc'er. Og tænkte af hensyn til både støj og særligt indbygningshøjde, om hobbywing'erne egentlig ikke ku undvære den "skide blæser"

Nogen der har prøvet det?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  esc uden blæser? xerun 120A
  • #2   4. maj 2014 Det kommer meget an på hvor mange ampere du trækker igennem den.
    Jo mindre du trækker jo mindre har den behov for blæseren.

• #3   4. maj 2014 Det er klart Thomas. Men jeg kan jo ikke lade være at undre mig over at en full pro esc som Tekin jo åbenbart godt kan UNDvære blæseren, selv om den er fuldt belastet med lige så meget strøm. Og Hobbywings Xerun serie som jo ligeså er pro klasse, så HAR brug for den.
    Tekin har ikke engang blottet køleplade med riller eller noget.
    Men ja, man sætter jo selvfølgelig "bare" Esc til at slå fra ved for høj temp. Så går det jo af sig selv. Men jeg gad bare godt høre om nogen havde prøvet det jo smiley

• #4   4. maj 2014 En Tekin RS HAR brug for blæser hvis man bruger den til modified, på et tidspunkt bliver de interne komponenter så varme at skidtet slår fra. Jeg ved det, jeg har prøvet det.
    De andre er designet til at udnytte blæseren for at kunne presses endnu mere. Uden blæseren ville varmen ikke kunne transporteres væk da kassen slutter helt tæt rundt omkring komponenterne. I Tekin'en er der et hul ved loddestagene som bruges til at få varme væk. Det gør den så mere modtagelig mod skidt og vand.

Kommentér på:
esc uden blæser? xerun 120A

Annonce