916 visninger
|
Oprettet:
styre servo nul stiller 2 steder :S {{forumTopicSubject}}
Hej
har et stort problem med min Tamiya TT02 racer, når jeg drejer højre og venstre, så kan jeg se mit nul punkt på styre servoen, ikke er ens :S
jeg har prøvet 2 fjernstyringer og anlæg, uden held samt 2 servoer ingen held heller.
Her et lille klip så i kan se hvad det drejer sig om
https://www.youtube.com/watch?v=ppXV6f9wA3s
feb 2013
Følger: 58 Følgere: 228 RC-enheder: 72 Annoncer: 4 Emner: 26 Svar: 1.139
Hvis styretøjet bare glider let og ubesværet så skal du have fundet sløret/frigangen i styretøjsdelene,og husk at checke den tamiya standard servo saver den kan godt være skyld i det.
maj 2014
Følger: 1 RC-enheder: 1 Emner: 1 Svar: 4
Jeg kan godt se der er en del slør i std styre delene, dog syntes jeg ikke der er nok til at provokere den som det er nu, det skal siges det er nogle ældere servoer jeg har på nu, nogle jeg har lånt/fået fra min bror af, så alder og brug ved jeg ikke noget om rigtig..
har prøvet en Acoms servo og en std Tamiya servo som, var på i klippet samt tamiya 27mhz sender og modtager.
har også en Sanwa MX-V sender og modtager, som normalt er i bilen, men samme problem.
Ellers må jeg prøve med en ny kraftig servo og se om det kan være problemet, men forstår bedere at jeg ikke kan styre bilen, og skal styre næsten konstant :S
feb 2013
Følger: 58 Følgere: 228 RC-enheder: 72 Annoncer: 4 Emner: 26 Svar: 1.139
maj 2014
Men indtil videre tak for hjælp
jun 2009
Følger: 20 Følgere: 23 Annoncer: 2 Emner: 3 Svar: 56
maj 2014
Fandt en 3 Servo frem fra min TXT1, samme problem, men så opdagede jeg at mit Servo horn ikke var spændt nok sammen, hvis jeg hev i hornet kunne den flexe så meget at horn og styre skiven slet ikke stod centralt. Så måtte lige spænde den lidt og wupti så forsvandt det slup
jun 2009
Følger: 20 Følgere: 23 Annoncer: 2 Emner: 3 Svar: 56
maj 2014
Der var mere magt i den futaba Servo
Men tak for de gode råd og hurtig respons
styre servo nul stiller 2 steder :S