{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
916 visninger | Oprettet:

styre servo nul stiller 2 steder :S {{forumTopicSubject}}

Hej

har et stort problem med min Tamiya TT02 racer, når jeg drejer højre og venstre, så kan jeg se mit nul punkt på styre servoen, ikke er ens :S

jeg har prøvet 2 fjernstyringer og anlæg, uden held samt 2 servoer ingen held heller.

Her et lille klip så i kan se hvad det drejer sig om

https://www.youtube.com/watch?v=ppXV6f9wA3s

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  styre servo nul stiller 2 steder :S
  • #1   20. maj 2014 Hvis styretøjet på nogen måder går lidt stramt så kan det gøre at hjulene ikke centrerer helt pågrund af det slør der er i standard styretøjs delene,og så kan du skifte servo fjernstyring modtager alt det du har lyst til uden det ændrer på det.
    Hvis styretøjet bare glider let og ubesværet så skal du have fundet sløret/frigangen i styretøjsdelene,og husk at checke den tamiya standard servo saver den kan godt være skyld i det.

• #2   20. maj 2014 Syntes ikke at der er noget der går stramt desværre, havde det nu bare været sådan smiley

Jeg kan godt se der er en del slør i std styre delene, dog syntes jeg ikke der er nok til at provokere den som det er nu, det skal siges det er nogle ældere servoer jeg har på nu, nogle jeg har lånt/fået fra min bror af, så alder og brug ved jeg ikke noget om rigtig..

har prøvet en Acoms servo og en std Tamiya servo som, var på i klippet samt tamiya 27mhz sender og modtager.

har også en Sanwa MX-V sender og modtager, som normalt er i bilen, men samme problem.

Ellers må jeg prøve med en ny kraftig servo og se om det kan være problemet, men forstår bedere at jeg ikke kan styre bilen, og skal styre næsten konstant :S

• #3   20. maj 2014 Du bor nok lidt for langt væk ellers kunne du bare være kommet forbi så kunne vi have testet med forskellige servoer,held og lykke med det.

• #4   20. maj 2014 Ja ellers tak der er nok for langt desværre, men må finde en ny servo og prøve med den, ellers skal jeg forbi min bror i weekenden så må jeg se om han har noget vi kan teste med evt, hvis jeg ikke får løst problemet inden.

Men indtil videre tak for hjælp smiley

• #5   21. maj 2014 er dit servohorn af alu ? hvis det er plastick,og du ikke har justeret "endpoint/travel" vil den dreje over ,og måske rykke sig på "strålerne" på servoen,tror det er det der sker,men svært når man ikke sidder med den,håber du forstår hvad jeg mener. smiley

• #6   21. maj 2014 Fandt fejlen den lagde desværre i en fejl 40 :s

Fandt en 3 Servo frem fra min TXT1, samme problem, men så opdagede jeg at mit Servo horn ikke var spændt nok sammen, hvis jeg hev i hornet kunne den flexe så meget at horn og styre skiven slet ikke stod centralt. Så måtte lige spænde den lidt og wupti så forsvandt det slup smiley

• #7   22. maj 2014 så det var som jeg beskrev,servohornet der rykkede sid smiley

• #8   22. maj 2014 Korrekt smiley kan dog også se at styretøjet gik samtidig, lidt for stramt da de 2 plast servoer kom på.

Der var mere magt i den futaba Servo smiley

Men tak for de gode råd og hurtig respons smiley

Kommentér på:
styre servo nul stiller 2 steder :S

Annonce