{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.067 visninger | Oprettet:

Sebastian G
Sebastian G
Tilmeldt:
25. maj 2014
Emner: 4 Svar: 15

Turnigy Trackstar GenII 120A problem? {{forumTopicSubject}}

Er der nogen der har erfaringer med denne ESC?

Turnigy Trackstar GenII 120A:
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__33973__Turnigy_Trackstar_GenII_120A_1_10th_Scale_Sensored_Brushless_Car_ESC_PC_Programmable.html


Jeg har nemlig en og jeg undrer mig over at blæseren kører med fuld drøn hele tiden. Dvs fra den tændes til den slukkes..Uanset om jeg kører eller ej.

Burde blæseren ikke ikke justere sig efter temperaturen på ESC´en?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Turnigy Trackstar GenII 120A problem?
  • #1   3. jun 2014 Har aldrig hørt om en esc der justere hastighed på blæseren, men der findes sikkert nogle der gør. så det er helt normalt

  • Sebastian G
    Sebastian G Tilmeldt:
    maj 2014

    Emner: 4 Svar: 15
    #2   3. jun 2014 Ok, tænkte bare at den burde gøre det, da den anden jeg har som er en Castle Mamba Max pro, den kører op og ned i omdrejninger afhængig af kørsel.

    Den larmer nemlig ret meget den Trackstar!


  • #3   3. jun 2014 Har en "lille Trackstar" (Kan ikke huske hvor mange A) til min 1/10 Truggy
    Der kører blæseren for fuld smadder hele tiden.

    Mamba Monster på min Savage, kører også fuld gas, MEN den styres on/off af temperaturen. Altså ikke noget omdr. styring.


  • Sebastian G
    Sebastian G Tilmeldt:
    maj 2014

    Emner: 4 Svar: 15
    #4   3. jun 2014 Ok, så er alt nok som det skal være smiley

  • #5   4. jun 2014 Har 150A modellen, og den kører osse på fuld smadder fra tænd til sluk, men var inde på putteren og rode med indatllinger over program kortet, og der var noget med fan-control inde i nogle kringlede menuer, hvor man ku justere hvornår den sku tænde (grader) og antal steps (styrke) pr grad den sku rotere, men hvis du sætter flueben ved off, smider den en advarsel op hvor der står det frarådes at køre uden blæser, men efter jeg opdaterede softwaren kan jeg ikke finde den funktion igen, så måtte resette ESC for at få blæseren til at starte igen

  • Sebastian G
    Sebastian G Tilmeldt:
    maj 2014

    Emner: 4 Svar: 15
    #6   4. jun 2014 Ok
    Kan ikke finde noget via programkort.. Ikke andet end temperatur fail safe.
    Vil gerne have den lavet så den ikke kører med fuld blæs hele tiden. Må have købt et usb stik til den... Hvor man end finder sådan et?


  • #7   4. jun 2014 Hobbyking.com

Kommentér på:
Turnigy Trackstar GenII 120A problem?

Annonce