{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
825 visninger | Oprettet:

Batteri rc bil {{forumTopicSubject}}

Hej med jer. Jeg har lige købt mig en sniper rc bil fra morfar. Og vil gerne købe et ekstra nyt batteri til den. Gerne et hvor jeg kan køre længe med. Så er det vel ikke ringe med et evt. 5000 mah. Men mit spørgsmål lyder hvad betyder det der C30 eller C60?? Og kan jeg godt købe et 7.4 volt og sætte i den uden det sker noget? Kan se den køre standard med et 7.2 volt. Mvh Jørn. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Batteri rc bil
  • #1   29. jun 2014 Du kan ihvertfald ikke " bare " købe et 7.4 volt batteri og sætte i.
    7.4 volt er LiPo, og 7.2 volt er NiMH.
    Det vil kræve en lader der kan lade LiPo, og en LiPo buzzer så batteriet ikke bliver kørt fladt. Der er ingen LiPo Cut-off i en Sniper.
    Det nemmeste er at købe et NiMH batteri, på et højt mah.
    Men der er mere " saft " i et LiPo, men det kræver også lidt mere " udstyr " ..

• #2   29. jun 2014 Okay men hvis jeg så går efter LiPo batteriet så skal jeg ha monteret den der buzzer alarm og selvf. En LiPo lader?

• #3   29. jun 2014 Men hvad betyder det der C30 og C60 hvad er forskellen og hvad skal jeg bruge?

• #4   29. jun 2014 Du skal have en lader, men det kan fås til 300kr ved Morfars.
    Buzzeren kan også fås ved Morfars, og skal sættes balance stikket på batteriet, og når den så hyler, skal batteriet af hurtigst muligt.

Ellers kan du læse dig frem til det mange forskellige steder.

• #5   29. jun 2014 30C betyder at den kan afgive 30 gange batteriet amp
    Og de næste 60 C står for at den kan give 60 gange batteriet amp i bust/i kort periode (når man f.eks giver gas / eller når man bremser.

Kommentér på:
Batteri rc bil

Annonce