{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Affjedring
  • #2   18. jul 2014 Perfekt. Mange tak for hjælpen:)

• #3   18. jul 2014 Hvis du putter tykkere olie i kan det godt være du skal følge op med en tand hårdere fjeder.
    Du kan se om bilen kan rejse sig i affjedring efter du har trykket den i bund.

• #4   18. jul 2014 Der er nogle plastik ringe med til at stramme fjedrene op med så tror bare jeg kan justere med dem?:).

Mange tak for hjælpen:)

• #5   19. jul 2014 Plastik ringe gør ikke din fjeder hårdere men øger din ridehøjde.
    Istedet for tykkere olie kan du også skifte stempler til nogen med mindre eller færre huller. Der er rigtig mange ting der kan ændres ved dæmpere.
    Prøv dig frem så kan du nok få det til at virke.

• #6   19. jul 2014 Ja det snakkede min bror også om men tænker bare at hvis man alligevel skal have nyt olie i er det vel lettere at bruge tykkere olie end at skifte de plastik skiver?

Ja må bare få købt det olie og prøve det af:)

• #7   19. jul 2014 Tykkere olie har ikke samme effekt som de plast dimser smiley

Olien, sammen med hullerne i stemplerne (inden i dæmperne), bestemmer hvor hurtigt dine bærearme kan bevæge sig op og ned. (selvfølgelig har fjederen også meget af sige, det er et sammenspil)
    Fjederen betemmer hvor hård bilen er at presse ned. (hårdere fjeder vil selvfølgelig få bilen til at hoppe noget, hvis olien er for tynd)
    Plast dimserne bestemmer hvor "høj" din bil skal have... og ikke andet smiley

Håber det gav llidt mening... Er MEGET simpel sagt.. der er mange andre faktorer der også spiller ind....

• #8   19. jul 2014 Det giver mening og jeg forstår det godt:).

Det der gør det lidt svært er at jeg INGEN erfaring har så ved ikke helt hvor jeg skal starte da jeg ikke har lyst til at bruge for mange penge på det;).

Jeg har jo ingen ide om hvor meget et skift fra olie 30 til 40 gør, men det er der jo kun en måde at finde ud af på:).

Igen tak for de gode svar:)

• #9   20. jul 2014 Erfaring betyder meget.
    Jeg har selv rodet med opsæt af rc biler i mange år og har stadig masser af ting at lære.
    Husk kun at ændre en ting af gangen. Ellers ved du ikke hvad der gør forskellen.

Kommentér på:
Affjedring

Annonce