{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.609 visninger | Oprettet:

Hvor køber jeg spur gear losi 8ight-E {{forumTopicSubject}}

Hej er der nogen der kender en dansk forhandler som ikke er inhabil, der sælger losi eight-E spur gear 45T
LOSA3562 eller/og LOSA3560 - det skal sidde i min losi 8ight-E truggy - hvis i kender til et andet spur gear som også passer så er det også fint, bare det spiller smiley

Privat og EU salg er også helt fint, skal helst bruge det hurtigst muligt så ikke for langt væk. Jo hurtigere jo bedre smiley

Med inhabil forhandler mener jeg holte modelhobby - hvis du ønsker uddybning, skriv.,

Håber der er en guttermand derude der kan hjælpe,


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor køber jeg spur gear losi 8ight-E
  • #1   14. aug 2014 Uddybning tak smiley

    hvis ikk du kan bruge det gear der, så smid en pb. med pris smiley


  • #2   14. aug 2014 Jeg skal sende det tilbage imorgen smiley

  • #3   14. aug 2014 Desværre, og jeg har bare ventet i en uge på mine to gear som stod til at være på lager, endelig igår fik jeg besked om at den ene ikke var på lager og at de havde sendt det andet, også ville det det af dem der ikke var på lager blive eftersendt,. Fint nok, idag modtager jeg så pakken fra dem, desværre med det forkerte gear i,. smiley

    Da jeg så ringer er der en meget bestemt kvinde der taget telefonen jeg forklarer hende situationen og at der desværre er sket en fejl fra deres side, hun tilbyder mig så den generøse tjeneste at jeg selv skal betale for at fragte deres tandhjul tilbage fordi at de har lavet en fejl,. smiley - da jeg så pænt takker nej og siger at jeg fuldt ud forstår at man kan lave en fejl, men at jeg synes det er en lidt uheldig situation de har lavet, da det umiddelbart eneste det taler for at købe i en dansk butik er at leveringstiden er kortere, men når den så ikke er det,. Så er der jo ingen ide i at købe i Danmark da det er væsentligt billigere i udlandet. Og at jeg på den baggrund gerne vil annullere min ordre da hun havde oplyst mig om at der ville gå yderligere mindst en uge før jeg til det,.

    Hendes reaktion var så at hun blev lettere fornærmet og grinte af mig over at jeg ikke engang kunne undvære 8 kr til et frimærke,.
    Min vurdering: godt udvalg, normale priser , dårlig levering, dårlig service og endnu ringere service og inhabil telefon medarbejder som er blevet ansat af kommunen i forbindelse med projektet "Retard i arbejde"


  • #5   14. aug 2014 Nu har du muligvis ikke snakket med Malene selv for DET der, har jeg aldrig været i nærheden af at opleve! jeg har altid fået en excelent service fra holte, og ved det mindste problem, er de klar til at hjælpe..

    dengang jeg købte min micro rally, forsvandt den ene pin i trækakslen, og det eneste de forlangte, var et billede de ku sende videre til Horizon, og mindre end 2 uger efter havde jeg 4 nye (selvom jeg kun sku bruge én) og grunden til der gik 2 uger, var fordi hverken holte, horizon eller losi selv, havde dem på lager, men hun lovede at skaffe dem udenom, og dem fik jeg så smiley

    Og dengang jeg sku bestille al det alu-gejl til samme bil, fik jeg osse en ny update ved hver ny ting til pakken der var kommet frem til dem, og følte hele tiden jeg blev informeret, somom jeg selv stod i shoppen.. da alle ting så var ankommet, ringede de lige for at sige at nu var de pakket, og jeg sku bare betale prisen på varen (minus en større rabat samt fragprisen, for den gav de slf.)

    så syntes bestemt at Holte er en super forhandler i Dk, og gad gerne møde de 2 mennesker i egen person, for de gør det satme godt efter min mening..

    men kan huske en pakkedreng, jeg snakkede med, virkede lidt ligeglad og irreteret på mig, da jeg snakkede med ham om, hvorfor min vare var forsinket, men det er os det eneste... og alle kan jo have en dårlig dag smiley


  • #8   14. aug 2014 Kan heller ikke genkende det du skriver ang. Holte.
    Du burde prøve og ringe igen til dem og snakke med Malene eller Rudi.


  • #14   14. aug 2014 Kan ikke huske hvilket jeg køre med.
    Men plastik fungere fint.


  • #17   14. aug 2014 Jeg kører med 46,47 og 48 tands spur, no problemo de'r..
    Hilsen turbo


  • #18   14. aug 2014 Nu har der været problemer med leveringerne fra Horizon Hobby (herunder Losi) de sidste par måneder.
    Når butikkerne bestiller varer hjem får de intet afvide om varen er i restordre eller hvad der sker.
    Jeg har gået og vente på dele til min 8ight-E siden starten af juni, som endnu ikke er kommet hjem, så jeg valgte også at annullere min ordre og endte med at bestille fra Amain hvilket var det eneste sted jeg kunne finde som havde alle de dele jeg skulle bruge på lager.


  • #22   14. aug 2014 Jeg blev også meget forundret eftersom jeg kun havde hørt godt om holte, blandt andet deres service niv. Primært pga deres gode service,., men det her synes jeg godt nok ikke om, man kan da ikke tillade sig at bede kunden om at bruge penge på deres fejl,. Det synes jeg virker helt hen i vejret,.

    Jeg har samme holdning som dig salkin, jeg køber hvor det er billigst, og hvis en dansk butik har det en tier dyrere eller lign så tager jeg den dansk butik, da leveringstiden er bedre her,. Men den eneste grund til at jeg vil betale ekstra i dk er at varene komme hurtigere., for som en anden sagde, 9/10 gange er det billigere i udlandet smiley

    Derudover, tror keg ikke at det ser gear passer pga, der er ikke plads til det i bilen, når bilen bliver lavet om til el så passer de normale spur ikke, pga hullet i bundpladen er fjernet og derved har det gjort pladsen til spur gearet mindre,.
    Har allerede et flot spur gear 46T i stål, men ja det passer desværre kun i nitro udgaven smiley


  • #23   14. aug 2014 Lyder meget mærkeligt hvis turbo blandt andre kører med 46 og højere og du ikke kan få den ind? smiley Sikker på der ikke er en fejl 40? smiley

  • #25   14. aug 2014 Jeg er tet sikker på det jeg siger, men en løsning smart, ved jeg selvf ikke om holder smiley

  • #27   14. aug 2014 ja okay, hmm det kunne godt være, men jeg vil nu lige prøve mig ad med den "rigtige" løsning først, og hvis det så viser sig at jeg har behov for at bruge Stål spur gear, evt i større strls. så må jeg jo korrigerer til den tid smiley - uden tvivl et super godt lille tip at kende, smiley prøver at bestille fra den der engelske butik nu smiley

  • #28   14. aug 2014 gør nu bare som jeg sagde for længe siden, SLIB I BUNDEN!!!

    Så er der plads til selv et 50T som jeg kører med smiley


  • #29   14. aug 2014 Tja, det lød bare lidt omstændigt, men måske det er en meget god ide alligevel så smiley

  • #30   14. aug 2014 Det tar 5 min, hvis du har værktøjet i orden smiley
    Og det er ligetil de'r....

    Ellers kom forbi så kigger vi på det smiley


  • #31   14. aug 2014 Det er pære-let.. som Turbo tilbyder, så kom forbi, så ska vi nok ordne det smiley
    Det afhænger jo så af, hvem af os du bor tættest på smiley

    De drejer sig om få mm, og en ok dremmel, så ska det nok lykkedes, og du ved jo godt, at mindre vægt, gir MAX på toppen smiley


  • #32   14. aug 2014 hahaha ja okay det er sandt nok, jamen det kan da godt være jeg så skal beholde benytte mig af det tilbud, Jeg kommer selv fra Roskilde midtby af smiley - Hvor bor i henne i, kan se at i begge er fra sjælland smiley

    Jeg har ikke så meget værktøj så det med at skulle lave de smarte ting kan jeg ikke helt!, smiley


  • #33   14. aug 2014 Jeg kommer fra Dalmose, så der er et godt stykke.. mener Turbo er bøhlandet tæt ved ringsted smiley

  • #34   14. aug 2014 Gooot daaamnm, der er langt til dalmose, det bliver nok en anden dag - puha bare tanken om den tur med offentligt transport ^^

  • #35   14. aug 2014 så er det vidst heller ikke være.. tog fra roskilde til slagelse og bus videre til dalmose centrum. så er der lige 2 minutters gågang hjem til mig, som er i udkanten af byen smiley

  • #36   14. aug 2014 haha jeg er viiiirkeligt træt af offentligt transport, specielt busser, det er de værste - Det må være efter man har kørt bil så meget - da jeg var lille tog jeg bussen 1 time om dagen i skole ^^ men tjaa smiley

  • #37   14. aug 2014 kender det alt for godt.. har spildt 1,5 år af mit liv, med 2x2 timer om dagen, for at komme til skole, med bus...

    nu har jeg knallerten, og syntes egentlig ikke der er et kæmpe behov for bil, så længe det er godt vejr smiley


  • #38   14. aug 2014 Ja det er forfærdeligt, men nogen gange desværre nødvendigt, det er baaare så meget behageligere i bil smiley - specielt når man først har haft en, så vender man sig meeeeget hurtigt til det ^^

  • #39   14. aug 2014 jep, kender det godt.. havde en corolla i et par mdr. i streg og som vi stadig låner nogle gange, og det var ren luxus, men er du gal, vi brugte aaaaall for mange penge på al muligt og en satans masse benzin røg der osse på den konto smiley


  • #40   14. aug 2014 True story, benzin er dyrt og det samme er det at eje den hvis man er ung smiley

  • #41   14. aug 2014 jep, men knallerten jeg har nu, kører knap 40 på literen, og da jeg kun arbejder snit 20 timer om ugen, så er det fint til mig, men så ska der osse bare være penge til at lave noget med den, ellers kan man ligså godt nøjes med det offentlige, og bruge de sparede penge, på andet godt smiley

  • #42   15. aug 2014 Ville altid vælge stål fremfor plast(loving the noise). Hellere slibe lidt i bunden end at smide skiver under spurgear mount.

  • #43   16. aug 2014 Nu har jeg købt mig en dremel, og beholdt stål spur gearet, det er nok også bedste til 6c smiley - Men at det var noget der tog 5 min, Arrrh, det var sku et størrt projekt, der var dæææælme meget metalplade der skulle slibes/skæres væk smiley

  • #44   16. aug 2014 Fra toppen smiley

    profilbillede
  • #45   16. aug 2014 Fra bunden

    profilbillede
  • #46   16. aug 2014 Var lige ude at teste den lidt,
    kom til at køre min kammerat ned, med ca 20-30 km/t , så den kan køre :b fedt fedt, tak for hjælpen


  • #47   16. aug 2014 Tror vist vi har snakket forbi hinanden ven, det var jo ikke meningen du skulle skære et hul i bunden smiley
    Se her


    profilbillede
  • #48   16. aug 2014 HAHA, ja okay, det kan jeg så godt se, synes altså også at det virkede voldsomt ! smiley - Men hvaaad faaen, det gør vel ikke det store, på nitro udgaven er der jo også et hul, derfor jeg troede det var sådan det skulle laves smiley

  • #49   16. aug 2014 hvorfor ser dit diff anderledes du end mit ?

  • #50   17. aug 2014 Ja, men det er jo de to huller mellempladen/afstandpladen skulle dække.. smiley
    Nu kan du sikkert klemme et 55t i osse smiley

    Med hensyn til diff, så ved jeg det faktisk ikke.. Det diff jeg bruger, er nitro udgaven, måske der forskellen er?


  • #51   17. aug 2014 Der er ikke forskel på nitro og el diff huset.
    Ved ikke hvor Vegas har fået det diff hus henne?


  • #52   17. aug 2014 Ja okay, fair nok smiley hah men virker det så virker det smiley så det er jo fedt nok ! - Og ja nu er der masser plads til tandhjul haha smiley

  • #53   17. aug 2014 Kim p - det sad i trucken da jeg købte den som race roller af Turbo?

    Minder lidt om min scte's diff smiley


  • #54   17. aug 2014 Tjaa turbo virker til at have meget godt fat i det, så mon ikke det spiller meget fint smiley - foor satan hvor kører den bil godt, var lige ude kort og prøve den 5 min, puhaaa det er en fornøjelse smiley

  • #55   17. aug 2014 Har han skam osse..
    Og ja, det spiller maks. Det eneste jeg har knaldet på sådan en 8ight, var et Eu tårn bagi, men jeg er osse ret glad for store hop jeg ikke kan komme ned fra smiley

    Ville gerne ha fat i en hidsig 6s motor og et 5 celle batt, så jeg rigtig kan få lov at lege, men pengene er der ik til det endnu smiley

    Du har ikk et pinion i overskud, vel?


  • #56   18. aug 2014 jeg har kun prøvet min på de 4c so far, men glæder mig til i næste uge at prøve at smække 6s smiley - Den bliver voldsomt hidsig, bare på de fire celler var den ond smiley

Kommentér på:
Hvor køber jeg spur gear losi 8ight-E

Annonce