{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
725 visninger | Oprettet:

Steffan C
Steffan C
Tilmeldt:
7. sep 2014
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 8

Alu bars til justering Camber / Toe angle {{forumTopicSubject}}

Nogle der kan sige mig hvor jeg kan få nogle alu justerbar bars til min rally RTR ?? er ved at lave den til drift og dem der sidder på (plastic) er virkelig en pain for at skulle justere, nogle gode måder det bliver bedre at justere på ?? eller hvor jeg kan skaffe dem a alu?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Alu bars til justering Camber / Toe angle
  • #1   7. sep 2014 På din rally rtr ? , dem er der nok en del af smiley

  • Steffan C
    Steffan C Tilmeldt:
    sep 2014

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 8
    #2   7. sep 2014 Har en Rally RTR har købt den hos RC kongen her på fyn, og har set på nogle videoer på youtube at de køre med alu bars, dvs nemmere jutering som også blev fortalt, men kan ikke helt finde hvor jeg kan købe mig sådan nogle

  • #3   7. sep 2014 Kan du evt nævne hvilken model og mærke, det ville bok hjælpe folk med at vejlede dig smiley

  • Steffan C
    Steffan C Tilmeldt:
    sep 2014

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 8
    #4   7. sep 2014 Nærmere svar om hvilken bil http://www.rckwebshop.dk/shop/1-10-rallybil-5078p.html


  • Steffan C
    Steffan C Tilmeldt:
    sep 2014

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 8
    #5   7. sep 2014 Som sagt står der ikke som sådan noget om det på deres hjemmeside så er lidt i tvivl smiley

  • #6   7. sep 2014 Super, så er du sikker på der er nogen der forstår dig smiley

  • #7   7. sep 2014 Min erfaring med rc kongen er virkeligt dårlige,. Så hvad angår hjælp i butikken skal du nok ikk regne med det store smiley - men måske der er nogen herinde der kender til din bil., og kan finde et sted med reservedele osv smiley held g lykke ihvertfald

  • Steffan C
    Steffan C Tilmeldt:
    sep 2014

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 8
    #8   7. sep 2014 Det håber jeg hvertfald, for har nogle problemer med at justere det for først og fremmest til at få bilen til at køre lige smiley

  • #9   7. sep 2014 Ja det er ikke sjovt at køre hvis det ikke virker ordenligt smiley - er den helt ny ?

  • Steffan C
    Steffan C Tilmeldt:
    sep 2014

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 8
    #10   7. sep 2014 Helt ny, hvor jeg fik a vide der nok skulle pilles lidt før den ville kunne køre lige til at starte med, har justeret lidt i camber og er nået meget lige har dog ikke fået den testet endnu siden med kørslen da tiden ikke rigtig har været til det med arbejdet, men der der virkelig trykker er min toe angle som jeg bare ikke kan finde ud a at måle ordentligt da alt er justerbart smiley

  • #11   7. sep 2014 Hmm, ja okay, den ser ellers fin ud bilen,. Håber du får løst dit problem,

  • #12   7. sep 2014 Hvis den ikke kører lige, så skal du justere på din sender. Der er en mulighed der hedder ST Trim (Steering Trim) som du kan justere så bilen ender med at køre lige.

    Derefter, så lad være med at indstille toe in eller camber til du rent faktisk har testkørt bilen. For masser af camber er ikke ensbetydende med at den er god til drift. Det er et komplet setup du skal arbejde dig igennem. Tag ud på den lokale bane og kør en masse omgange med standard opsætning. Find ud af om den overstyrer eller understyrer og generelt hvad du synes den gør forkert. sæt dig ned med en computer og søg efter nogle opsætnings råd på nettet. Prøv så bilen igen og gentag igen og igen. Det tager lang tid at få en velkørende bil. Specielt når man er ny i sporten.


  • Steffan C
    Steffan C Tilmeldt:
    sep 2014

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 8
    #13   8. sep 2014 min trim er dead center og har leget med den, lige meget hvor lidt jeg prøver at justere den ender den med at køre modsat alligevel, så nåede frem til den ide at det er min toe der er lidt lort.

    Men fik den testkørt lidt efter jeg havde camber, nåede frem til den har for meget da den ene aksel er knækket


  • #14   8. sep 2014 Så tror jeg nærmere du skal kigge på slør i styretøjet. Eller en servo som ikke centrere 100%.

  • Steffan C
    Steffan C Tilmeldt:
    sep 2014

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 8
    #15   8. sep 2014 tror jeg vil tage ud til rc kongen her i weekenden, da jeg alligevel skal have nogle reservedele til den og få a vide hvordan jeg skifter bageste diff da den ikke er en låst en, fronten er en låst

Kommentér på:
Alu bars til justering Camber / Toe angle

Annonce