{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.043 visninger | Oprettet:

hvilke fjernbetjening skal man vælge {{forumTopicSubject}}

Jeg kunne godt bruge en anden fjernbetjening end min spektrum 3pm. Dels vil jeg gerne have telemetri og dels så er min modtagere ikke særligt samarbejdsvillige med mine Sävox servoer.

Hvad kan I anbefale til en 1/10 onroad /rally bil. Den må også godt kunne bruges til EM Teaxxas Slash

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvilke fjernbetjening skal man vælge
  • #1   11. sep 2014 Spektrum har da ikke lavet et 3pm er det ikke et futaba??

• #2   11. sep 2014 Carlo, det kan sgu da godt være at det er en futaba.... det er jo også sent på året sååå jeg tager sikkert fejl. Uanset hvad, så er det en 3pm jeg har. futaba eller ej smiley

• #3   11. sep 2014 Jeg køre selv med spektrum dx3s og Sävox servo i mine savage flux og har endnu aldrig haft noget

• #4   11. sep 2014 Nu laver spektrum rigtig mange forskellige modeller af deres Dx3. Hvad er forskellen på dem

• #5   11. sep 2014 Fx dx3s kan have 10 forskældige modtager altså 10 biler med vær deres indstillinger og den har et hav af indstillinger det kan dx3r også og lidt mere og den kan så huske 30 biler dx2s er som dx3s bare kun med 2 kanaler hvor dx3s har 3 og dx4s 4 kanaler der er et dx3c og dx3e også de er noget billigere i indkøb har vist ikke så mange indstillinger og mulighed for færre biler så det er jo meget efter hvad man vil og hvad det må koste smiley

• #8   12. sep 2014 Salkin. Hvad er forskellen og hvorfor Sanwa. Hvor mange temperatur sensorere kan man montere på den?

• lars D
    lars D Tilmeldt:
    jan 2012

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 36
    #9   12. sep 2014 Fordi Sanwa er super godt, vanvittig god kvalitet de laver ikke flip og kan det de skal kunne. Det er nok det eller Futaba som der køres med i dag ude til løbene.

MT-4 modellerne er ekstremt lækre og man kan næsten ikke forstå hvordan man kan få så meget for pengene! S'eren har lys i displayet.
    M12'eren er også god, men meget kompliceret at sætte op. Den kan dog også alt.

Spektrum kan jeg ikke anbefale, det er nok ikke uden grund at næsten ingen kører med dem til løb. Det er legetøj prissat som om det ikke var.
    I øvrigt skal du være opmærksom på at nogle af de nye modeller har indbygget gyro kontrol og derfor ikke ville kunne bruges til løb.

• #11   12. sep 2014 Men har de telemetri og mulighed for 3 temp sensorer Sant volt og omd?

• #12   12. sep 2014 Telematri kan også købes som løs sæt med eget display har haft nogle stykker så er der bare en mini modtager/sender og selve følerne i pakken de virker med alle sender/modtager en da med 27 & 40Hz

• #13   12. sep 2014 Jeg er mest interesseret i en samlet løsning.

• #15   12. sep 2014 Man kan slå gyro'en fra og det er kun på avc modtagerne man kan bruge det!
    Pro kører! Syntes ofte jeg har set Adam Drake med den i hånden smiley

• #17   12. sep 2014 Jeg mente bare at han bruger spektrum sender.

• #19   12. sep 2014 Ja det er selvfølgelig smiley

• #20   12. sep 2014 Hvad er forskellen på Sanwa MT-4 og MT-4S

• #23   12. sep 2014 Flot jeg åbenbart ikke kunne læse det første gang du skrev det Salkin. Så umiddelbart er det bare MT-4 jeg går efter. Nogle steder der er at fortrække at købe den?

• #25   12. sep 2014 Er ihvertfald super glad for min Sanwa MT-4. Kunne godt savne lys i display engang imellem.

Eneste minus er at man ikke kan købe sig en super billig orange modtager, til de modeller der ikke er så "vigtige"

• #26   18. sep 2014 Kan klart anbefale en DX4C med AVC , for det virker ..

Come on ! spektrum fejler intet og er noget af det mest
    solgt til helikopter og der er ikke plads til fejl der , som der
    er i biler.. Kunne aldrig drømme om at købe andet end
    Spektrum også fordi at mange af RTR modeller , bare er
    klar til spektrum..

• #27   19. sep 2014 Enig i din betragtning omkring Spektrum. Jeg flyver selv med en Spektrum DX7 sæt på både heli og fly. Jeg har aldrig oplevet problemer med forbindelsen.

Jeg endte på Sanwa da jeg bedre kunne lide den, og syntes prisen var attraktiv. (Dog er modtagerne dyrere end OrangeRx.)

• lars D
    lars D Tilmeldt:
    jan 2012

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 36
    #28   19. sep 2014 Det er min erfaring og flere andre jeg kører med, at spektrum ikke kan holde en ordentlig forbindelse og laver flip.
    Om det er når vi er mange der kører eller det er forstyrrelser fra tændingen på motoren ved jeg ikke, men det er set flere gange at bilen enten stikker af eller ligger på hovedet og selv giver gas.......

Derudover prøvede jeg selv et DX6 til en helikopter og jeg var faktisk ret glad for det de første gange, men det døde i et af potmeterne efter få timers brug.

Igen, tag ud til løbene og se hvor mange der bruger Spektrum! Jeg tror ikke de tør.... Jeg ville i hvert fald ikke risikere at tabe et løb på den konto.

Kommentér på:
hvilke fjernbetjening skal man vælge

Annonce