{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
630 visninger | Oprettet:

Isen
Isen
Tilmeldt:
19. maj 2014
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 6

1/5 fg sportline {{forumTopicSubject}}

God aften folkens. Har købt mig en fg sportline 1/5 men efter som jeg kører på en stor perkerings plads ligger der mange små sten, som ryger ind mellem tand hjulene, og nu er plastik hjulet blevet godt med taget. Der sidder 24t metal hjul foran og 40t bag i. Nu har jeg så købt et 42t men det virker ikke som om det passer med mit 24t nogen der har mere forstand på dette end jeg selv.

Nicklas


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  1/5 fg sportline
  • Isen
    Isen Tilmeldt:
    maj 2014

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 6
    #2   19. okt 2014 Mange tak vidste ikke det skulle give 64 som tommelfinger regel, så der må man sige jeg lærte noget nyt. Mange tak for svaret??

  • #3   19. okt 2014 sæt evt et plastikcover over dine tandhjul; det vil tage de værste sten smiley


  • Isen
    Isen Tilmeldt:
    maj 2014

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 6
    #4   19. okt 2014 Har købt plastik cover. Har bare fået gjordt det lidt for sent, men har vel nået og kører 2-3 tanke, indtil nu, men ellers mange tak for tippet ??

  • Isen
    Isen Tilmeldt:
    maj 2014

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 6
    #6   19. okt 2014 nu det mere forde jeg kører på en stor p-plads men regner da med at når vi når sommer igen er jeg go nok til at komme ud og kører lidt på bane, det er da planen og senere hen at kører mod jer andre i 4wd klassen smiley

Kommentér på:
1/5 fg sportline

Annonce