{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.687 visninger | Oprettet:

Hjælp til forståelse af 1:18 motor/størrelser osv. {{forumTopicSubject}}

Hej,

Har lige erhvervet mig en Xray 1:18 M18T roller, så skal ud og have fundet noget motorsæt. Det skal startes med at sige, at bilen skal bruges med min knægt på snart 4 år, og den skal derfor ikke være hurtig (det bliver den nok med tiden).

Jeg har fundet ESCen fra hobbyking
https://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__14630__Turnigy_TrackStar_25A_1_18th_Scale_Brushless_Car_ESC.html

Går ud fra den er et fint valg? Kan man køre med 1 cell lipo, eller skal det minimum være 2?

Spørgsmålet er så, hvilken motorer der passer på en Xray M18T, har ind til videre kunne læse mig til at både en 180 motor og en 300 motor passer på. Som sagt er jeg ret grøn i disse motorer, hvordan sikrer jeg mig at en motor passer på bilen?

På hobbyking er motorer delt op i 12-24 mm, 28 mm, 36 mm osv - hvilken er så en størrelse 300 motor? Hvad med boltafstand og størrelse på skaft?

Hvor lav Kv skal man have for at bilen ikke bliver for hurtig?


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • græsklipning 650 kr.
  • Fjern hvepsebo 500 kr.
  • Hækklipning 1.000 kr.
  • Robotplæneklipper fejlfinding 1.030 kr.
  • Rengøring af vægge og lofter ned i grundrens 3.630 kr.
  • Fjerne hvepsebo under udhæng… Kan nåes fra jorden 840 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til forståelse af 1:18 motor/størrelser osv.
Kommentér på:
Hjælp til forståelse af 1:18 motor/størrelser osv.

Annonce