1.023 visninger
|
Oprettet:
Renovering af nitro motor {{forumTopicSubject}}
Hej RcG ..
jeg har sådan en novarossi buggy motor som jeg har været MEGA glad for de sidste 3 år , men nu den så endelig slidt op og der er ikke meget træk i den mere , de novarossi motorer er jo ikke helt billige så tænker på om der er nogle der ved om man kan få dem renoveret nogle steder , har forsøgt at søge på ham nitro doktoren eller hva han hed men kan intet finde
nogle der kan pege mig i den rigtige retning , og måske endda give en pris på at renovere sådan en kværn..
på forhånd tak
apr 2010
Følger: 7 Følgere: 7 RC-enheder: 1 Emner: 13 Svar: 95
sep 2013
Følger: 3 Følgere: 98 RC-enheder: 10 Emner: 43 Svar: 222
mar 2005
Følger: 27 Følgere: 39 RC-enheder: 25 Emner: 42 Svar: 492
jul 2005
Følger: 32 Følgere: 34 RC-enheder: 14 Emner: 62 Svar: 759
Man skal også huske på, at hvis der bare kommer det mindste skidt ind i motoren under samlingen, kan der ske havari igen,....
Hvis stempel/forring er slidt er lejer sikkert også og plejlstang samt krydspind/klips skal også skiftes, så løber det hurtigt op, selvom en Novo motor er dyr fra ny, tror jeg bedre det kan betale sig med nyt, har selv en del erfaring i at skille/samle disse motorer også med godt resultat,.....
Men nu skriver du jo så at der ikke er komp. på motoren, ex en OS motor føles slidt når den er tilkørt,..........ville gerne hjælpe med at kigge på den men sidder i Sønderjylland,
Man kan også få den klemt (forringen) så den kan lidt igen, der er der nogen fra SkanderborgRc som har værktøjet til,......
/Mikael
Renovering af nitro motor