{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.000 visninger | Oprettet:

Traxxas revo 3.3 {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har købt traxxas tqi sender modtager.
Jeg har prøvet og følge det papir som jeg fik med.
Men den virker ikke som den skal den vil ikke dreje ret meget og heller ikke meget gas og hvis jeg sætter den i fremad gående gear gør den intet..
Nogen der ved hvad jeg har gjordt forkert?
På forhånd tak for hjælpen. smiley


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • løbende toilet - akut 1.500 kr.
  • Akut elektriker-hjælp 350 kr.
  • Havearbejde 2.000 kr.
  • Fjerne ukrudt fliseterrasse 3.569 kr.
  • Hul til vandsten 500 kr.
  • Ny terrassetrappe skal færdigmonteres og gelænder justeres m.m. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Traxxas revo 3.3
  • #1   14. dec 2014 det er muligvis din sender der er trimmet forkert på servorne . den sender har jo ikke et display så du kan se hvordan indstillingerne står . så det er frem med manualen for at indstille endponds

  • #2   14. dec 2014 Hvis senderen skal nulstilles, så holder du begge knapper inde og tænder den. Når den blinker første gang trykker du "set" og voila.

    Hvis den stadig gør vrøvl vil jeg umiddelbart kigge efter problemet et andet sted end endpoint settings.


Kommentér på:
Traxxas revo 3.3

Annonce