HPI 5T "løs" karburator + lidt andet {{forumTopicSubject}}
Hey mennesker
1:
Min karburator studs sidder lidt løs, er det meningen? De 2 bolte er spændt og ved ikke om det er standard?
Forstået på den måde at den jo kan give sig lidt, skulle det gøre det nemmere at skifte luftfilter? Og så som i kan se, kan den dreje, det virker som om at der er nogle "hakker" som den kan side "fast" i. Men kan stadig drejes rund.
Frygter bare for at den trækker falsk luft, due unger og kampsten ind ved samlingen hvis det nu ikke er mening at den skal være løs. I stedet for igennem luftfilteret..
2:
Mine ball joints virker også lidt løse i det. Og på mine FG'er mener jeg ikke de kan give sig..
Så mit spørgsmål er om det er meningen at HPI's ball joints skal være lidt løse i det? Og det er kun lidt..
Link til videoen, kunne ikke oprette her..
http://www.rcgalleri.dk/video/diverse_rc/20528-hpi_5t_loes_karburator__lidt_andet_
apr 2013
Følger: 2 Følgere: 108 RC-enheder: 18 Emner: 16 Svar: 1.457
Balljoints skal være helt løse så de kan bevæge sig uhæmmet. Så længe de sidder fast og der ikke er noget spil i dem, så er det fint.
apr 2008
Følgere: 2 RC-enheder: 8 Emner: 9 Svar: 82
Der er lidt spil / slør i dem, og igen kender ikke til HPI. (I bund og grund er RC biler ens) men det er jo de små forskelle der tæller / med det mener jeg at de jo alligevel er ekstrem forskellige, nogle bruger træk aksler med ball drive (knokkel led) og andre bruger træk aksler med en aksel og kryds pind i enderne eller hvad det hedder.
Kan du følge mig?
HPI 5T "løs" karburator + lidt andet