{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
446 visninger | Oprettet:

HPI 5T "løs" karburator + lidt andet {{forumTopicSubject}}

Hey mennesker smiley

1:
Min karburator studs sidder lidt løs, er det meningen? De 2 bolte er spændt og ved ikke om det er standard?

Forstået på den måde at den jo kan give sig lidt, skulle det gøre det nemmere at skifte luftfilter? Og så som i kan se, kan den dreje, det virker som om at der er nogle "hakker" som den kan side "fast" i. Men kan stadig drejes rund.

Frygter bare for at den trækker falsk luft, due unger og kampsten ind ved samlingen hvis det nu ikke er mening at den skal være løs. I stedet for igennem luftfilteret..

2:
Mine ball joints virker også lidt løse i det. Og på mine FG'er mener jeg ikke de kan give sig..
Så mit spørgsmål er om det er meningen at HPI's ball joints skal være lidt løse i det? Og det er kun lidt..

Link til videoen, kunne ikke oprette her..
http://www.rcgalleri.dk/video/diverse_rc/20528-hpi_5t_loes_karburator__lidt_andet_

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HPI 5T "løs" karburator + lidt andet
  • #1   22. jan 2015 Det ser ikke ud til at være karburatoren, men i stedet den ting, du monterer luftfilteret på. Jeg kan ikke se noget problem i den er lidt løs, når bare ikke det er mere end det.

Balljoints skal være helt løse så de kan bevæge sig uhæmmet. Så længe de sidder fast og der ikke er noget spil i dem, så er det fint.

• #2   22. jan 2015 Nej umiddelbart er det kun den ring rundt om karburatoren, som man spænder luftfilter tragten fast på og så luftfilter uden på tragten, men igen jeg ved ikke som det er meningen smiley Forstå mig ret, jeg er ikke så vild med at skille det af, i frygt for jord skal komme ind i karburatoren. Bare for at undersøge, så hvis der var en som kunne sige med sikkerhed at det er meningen. Hvad end grunden så skulle være.

Der er lidt spil / slør i dem, og igen kender ikke til HPI. (I bund og grund er RC biler ens) men det er jo de små forskelle der tæller / med det mener jeg at de jo alligevel er ekstrem forskellige, nogle bruger træk aksler med ball drive (knokkel led) og andre bruger træk aksler med en aksel og kryds pind i enderne eller hvad det hedder.

Kan du følge mig?

Kommentér på:
HPI 5T "løs" karburator + lidt andet

Annonce