{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gløderør
  • #1   2. okt 2005 Kommer ikke kun an på bilen, men også en masse andet. Læs dette:

Det afhænger af hvornår du vil have røret til at antænde. F.eks. et varmt rør giver tidligere andtænding af brændstoffet og er ofte lettere at indstille motoren med. Som du måske kan tænke dig til skal et koldt rør have en finere indstilling.

Et varmt rør antænder motoren tidligere end et koldt rør da det som det måske angiver bliver og er varmere end det kolde.

Det mest optimale du kan opnå er at antændingen sker en brøkdel før stemplet når i top. Det kan du justere ved at skifte gløderør. Så til vinter kan du justere det på ny igen med et lidt varmere rør, så du kan holde andtændings punktet på ca. det samme. Så det kommer ikke kun an på temperaturen, da du også kan komme ud for at din motor køre bedre med et varmt rør i varmen end et koldt rør.

Det var lidt om varme og kolde rør.

Håber du forstår lidt af det.

• #2   2. okt 2005 Jeh kører med sidewinder 25%.. er på mit 4 rør efter 2½ gallon. er det ok??

• #3   2. okt 2005 Jeg har tænkt mig at prøve dette rør... tror det er godt nok?
    (link fjernet)

• #4   2. okt 2005 Ja, det er okay godt. Kommer helt an på blanding osv.

Kommentér på:
Gløderør

Annonce