944 visninger
|
Oprettet:
lorte bil.. {{forumTopicSubject}}
ALT gør bare i stykker på min smartech buggy.. stort set alt..
hva faen skal jeg gøre med den ? har jeg krav på garantien dækker det der går i stykker.. fx, her i dag, kig min træk starter i stykker, anden dag efter jeg fik den, samdre den gear kassen..
apr 2004
Følger: 24 Følgere: 21 RC-enheder: 1 Emner: 60 Svar: 251
Hmm hvordan silvan gør man det ?
apr 2004
feb 2004
Følger: 95 Følgere: 113 RC-enheder: 34 Emner: 80 Svar: 1.675
jul 2004
Følger: 92 Følgere: 91 RC-enheder: 3 Emner: 49 Svar: 2.577
jul 2005
Følger: 8 Følgere: 10 RC-enheder: 6 Emner: 22 Svar: 157
okt 2004
Følger: 16 Følgere: 15 RC-enheder: 8 Emner: 105 Svar: 1.234
okt 2004
Følger: 276 Følgere: 265 RC-enheder: 3 Emner: 300 Svar: 2.621
aug 2004
Følger: 12 Følgere: 11 RC-enheder: 2 Emner: 12 Svar: 75
Du skriver ikke hvor gammel din bil er, da det selvfølglig betyder lidt. Hvis man skal se nøgternt på det, er en nitro bil udsat for en ekstrem stor belastning, som svarer til at en almindelig bil yder over 1000hk. og at den bliver kørt over stok og sten med fuld hammer. Der vil derfor gå lidt i stykker på alle nitro i ny og næ, men hvor meget afhænger af kvaliteten og ham der kører bilen. En trækstarter vil jeg mene helt klart er en sliddel og ikke dækket af reklamationsretten. Det er jo ikke som at købe en CD afspiller i Bilka. Den kan man næsten ikke bruge forkert hvorimod en Nitro bil skal udsættes for lidt af hvert. Man skal i denne sport være indstillet på lidt driftsudgifter ellers skulle man nok have valgt en anden hobby. Hvis trækstartenen springer første gang man rykker i den, må man gå til sin forhandler og så finder man sikkert også ud af det. Men det er svært og komme et stykke tid efter købet og vil have en ny uden beregning. Du kan jo lige så godt selv have ødelagt den ved at prøve og starte en druknet motor. Jeg har stået ude på banen mange gange og set hvordan folks grej bliver behandlet. Når så tingene går i stykker har de pludselig glemt alt hvor mange gange de har trillet rund med bilen eller hvor mange gange den har fået pisk med en temp. på over 150C. o.s.v. Der er virkelig mange faktorer som spiller ind om det bliver succes eller fiasko.
Når så alt det her sagt, vil jeg ikke være dommer i din sag, da du måske virkelig har haft et meget uheldigt eksemplar eller har købt en vare af dårlig kvalitet. Jeg håber du får løst dine problemer eller finder en anden løsning der er til at leve med.
N,B, Ifølge købeloven har man 2 års reklamationsret på fejl som måtte være til stede på købstidspunktet. De første seks måneder gælder formodningretten og herefter er det køber der skal bevise at en fejl var til stede på købstidspunktet.
Held og lykke.
Peter.
apr 2004
altså det kan da ikek være rigtigt den går så hurtigt i stykker.. har næsten kun lige til kørt den
lorte bil..