{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.018 visninger | Oprettet:

STOR HOBBY MESSE {{forumTopicSubject}}

hej Alle

Jeg arbejder i øjeblikket med at stable en bustur til den store model udstilling "Intermodellbau" i Dortmund på benene.

http://www.westfalenhallen.de/4500.php

Jeg har lavet nogle ture før i tiden, og ville se om det kunne lade sig gøre igen i år.
Det er planen at starte fra Vestsjælland et sted f.eks. Holbæk, og så sydover - Slagelse, Næstved, Vordingborg - evt Nykøbing og Rødby, lidt afhængig hvor folk vil på henne.

Kunne forestille mig en afgang omkring kl 21:30 den 6 April, og 2,5 time senere i Rødby.Derefter færge og i Dortmund ca kl. 6-7 stykker til morgen mad, og så udstilling fra kl 9 til 16:30 og så hjem over.

Der vil være mulighed for at placere de indkøbte varer i bussen i løbet af dagen.

Prisen er endnu ikke færdig kalkuleret men vil være et sted mellem 400 & 500 kr. for tur,morgenmad og indgang.

Jeg oprerer med en 48 personers bus, men vil stoppe med tilmeldninger ved max 40 så der er lidt ekstra plads.
For at kunne gennemføre turen skal jeg derfor bruge 35 forhånds tilmeldninger, hvor man naturligvis ikke skal betale før turen endelig arrangeres - på denne måde kan jeg se om der er basis for sådan en tur.

det skal tilføjes at jeg mads h ikke direkte har noget med turen at gøre.

kontakt Mark Law for yderliger info eller spørgsmål han kan træffes på tlf. 26 71 71 10 eller email. marklaw@tiscali.dk


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  STOR HOBBY MESSE
Kommentér på:
STOR HOBBY MESSE

Annonce