{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fjenneslev banen på lørdag?
  • #1   23. jun 2006 Thomas jeg gør hvsi jeg kan få kørelejlighed. Rex-x´en skal jo lige indstilles. Men husk nu at betale dit giro smiley

• #2   23. jun 2006 hej hvad tid kører i derud.. det kan være at jeg komer og kigger lidt hvis jeg får tid.. kan man køre med fg derude

• #3   23. jun 2006 * peter team northracers * - Man må IKKE køre med FG på fjenneslev buggy bane.

Og indtil vider må man heller IKKE køre på mt banen. Hvis du ønsker det på mt banen må du gerne lige kontakte mig først. For banen skal først laves om til FG. Så derfor skal FG folk hjælpe til med at lave den klar til FG også.

• #4   23. jun 2006 kan man så heller ikke køre med savage..

• #5   23. jun 2006 jo du kan godt køre med 1:8 og 1:10 nitro.

Men ikke FG indtil vider.

Det kommer helt and på om de FG folk der ville køre der ude har i sinde om at hjælpe til med banen eller aj.

• #6   24. jun 2006 Har fået mit medlems kort, men jeg har også først lige fået girokortet.

• #7   24. jun 2006 Jeg har været ude på Fjenneslev banen idag, jeg fik IKKE kørt, fordi at banen allermest ligener en brakmark med et par buler på, hvem står helt præsis for at holde banen er fri for ukrudt, så den nogle lunde er farbar(Det er MT banen der er tale om) Lidt ukrudt er der sku altid det kan ikke ungås, men når der er tale om ukrudt på 20-40cm højde er det lige i overkandten, specialt når der er folk der betaler for at køre på banen.

• #8   24. jun 2006 Thomas L - Helt præcis er det mig der står for MT banen.

Hvem der står for at holde MT banen i orden. Det gør MT brugerne. Det er op til folkene selv at være med til at sørge for tingene.

Det er det samme på buggy banen. Der når man kommer, så starter man med at gå banen rundt og fjerne ukrudt, huller, sten og rette buler på banen.

Jeg har selv betalt kontigentet lige som alle andre. Og ville da også ønske at der var nogen der bare lavede tingene der ude. Men hvis der er det, så ville kontigentet også være betydelig højer.

• #9   24. jun 2006 Derfor er det også oplagt at du medlemer dig ind på mit forum da der er en sektion til "fjenneslev bane" der er det meget nemer at skrive med hinanden inden når der skal forgå ting der ude på banerne.
    For her inden er det ikke altid man når at se om der er nogen der har skrevet ang. banen.
    Så derfor en opfordring at duopretter bruger der inden.

(ps. dette er ikke ment som nogen slags reklmae)

• #10   24. jun 2006 Har du været derude for nylig? Det ville tage 5 mand en hel dag at fjerne al det ukrudt derude, hvad med at få en til at sprøjte for al det ukrudt engang imellem, så det er mere overskuligt?

• #11   24. jun 2006 Sidst jeg var der ude der fik vi slået alt græset stort set over det hele.

Men maglede det sidste da græs slå maskinen gik i stykker.

Men pt. er jeg påp ferie i udlandet så der går lige en uge før jeg er hjemme.

Men når man først begynder at køre der ude ville banen også blive mere revet op, og der ville derfor ikek være så meget ukrudt påp banen som du også kan se på buggy banen. Og så er det straks meget mere overkommeligt.

Det med at få det sprøjtet har vi snakket om. Men der er pt. stadi ingensom er kommet med et tilbud jeg kan ligge frem for klubben´s ejer.

• #12   24. jun 2006 Du har nok ret, det vil nok forsvinde med tiden, det er bare så ærgeligt at, nu når jeg havede aflyst noget andet for at komme ud og køre, så kunne jeg ikke, nå nok om det, jeg skulle bare lige have luft. Med hensyn til sprøjtningen, mener du så Kroner og øre?

• #13   24. jun 2006 Det er ikke noget problem at sprøjte. Det tager vel en times tid.

Men ja. En tilbud for hvad det man skal sprøjte med koster.

Kan godt forstå at du syntes det er aveligt.
    Men sådan har jeg det værd gang vi skal ud og lave noget. Så er vi 4 faste personer som dukker op, og de andre, ja nogen af dem kommer og kigger og går igen, andre køre lidt og smutter, og så er der dem der kigger på vi andre arbejder.

Nogen folk mener jo at vi kun skal bruge maskiner til at lave banen der ude. Men de glemmer bare at sådan maskiner koster kassen at låne/leje.

Men jeg prøver stort set værd weekend at få stablet en "arbejds" dag op så vi kan komme vider.
    Men visse folk kan lige pludselig ikke den dag når der skal arbejdes.

Men alt i alt er det ikke så slemt når det kommer til stykket. Når først banen tages i brug. Så når man kommer alle sammen for at køre. Så bruger man de første 10-30min på at ordne banen. Og der efter køres.
    Sådan forgår det på buggy banen og den er pæn og velholdt.

• #14   24. jun 2006 Men hvad kl var i der ude?

For der skulle gerne havde været en 4-6 andre buggy folk der ude.

• #15   24. jun 2006 Jeg var der ude kl. 1250, men sig til hvis i har brug for en hånd.

• #16   24. jun 2006 Thomas - okay. Ja der var de ikke nået der ud dem der skulle køre buggy.

Men jeg regner med nu når jeg kommer hjem fra ferie af, så lige få skaffet en mini graver så vi kan få rettet det sidste af. Og dertil kan vi godt bruge en ekstre hånd.

Har du evt msn? så kan du tilføje mig på varmeskud@msn.com

Kommentér på:
Fjenneslev banen på lørdag?

Annonce