{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.528 visninger | Oprettet:

MEGA FG OFFROAD TRÆF {{forumTopicSubject}}

nu har vi muligheden for et kanon træf ... i trige klubben som jeg er i og formand for offroad udvalget.. vi har en mindre offroad bane nu på matriklen og er igang med at skulle lave onroad bane ... det er en "mark" med 30-50 cm højt græs på .. vi har idag været ude og måle op til bane og fået slået græsset hvor banen skal være .. dvs.. PERFEKT mulighed for at køre offroad på banen da den skal graves op alligevel ..... jeg ser 287 meter bane..... 4,2-4,6 meter bred bane .. hvor godt kan det bliver ...... om det skal være lørdag eller søndag hvad synes i .. jeg foreslår søndag fra klokken 12 og frem...

banen kan findes her ...

(link fjernet)

desuden er der en 40 fods container som køretårn så bedre muligheder for sjov gratis kørsel kan næsten ikke fåes

håber vi bliver rigtigt mange

PS der er selfølgelig også mulighed for at køre med nitro på offroad banen som allerede er der


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Et Ifø toilet der nogengange løber . 590 kr.
  • build my bed 600 kr.
  • Opsætning af 2 væghængt sengeborde 375 kr.
  • Slå græs 440 kr.
  • Putting up paintings and pictures on the Wall 3.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  MEGA FG OFFROAD TRÆF
Kommentér på:
MEGA FG OFFROAD TRÆF

Annonce