{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Morfars i pinsen
  • #3   20. maj 2017 For mig gir det nu meget god mening, jeg så til påske en 1:16 bil blive ramt af en 1:5 hos moffe i herlev.

    Det var ikke noget kønt syn, den lille bil var helt knust!!!

    Så længe slash 4x4 or revoerne kan køre er det fint for mig.

    At kalde sikkerheds regler platte er nu nok bare at have nej hatten på martin, jeg kan jo se i dine albums at du har 1:10 biler nok smiley

    Vel mødt jeg dukker op igen regn ellert sol, det har været super dage de sidste par år, for mig og drengene


  • #6   24. maj 2017 Plat specielt når man ikke er til de små biler.
    Men syntes sku lige meget hvor de holder noget så skal det være små batteri biler. Er selv til 1/8 nitro og man kan sku snart ikke få lov til at køre på nogen baner mere, i Odense området, hobbyking laver også en lyder det til fed dag, med monstertruck i St. 1/1 der smadre en bil osv, folk skal endelig tage biler med selv, men han har også valgt kun at åbne indendørs tæppe banen, selvom han har en stor jord bane uden for, men nej man kan ikke få lov at bruge den.
    Butikkerne har efter min mening fundet ud af at der ikke er salg i nitro biler og tilbehør, så de gider ikke gøre i at lade os der er til det endnu køre.
    Heller holde alt opmærksomheden på el banen, som jo så også sjovt nok ligger lige inde ved butikken, meget belejligt.
    Men surt for os der stadig elsker nitro. Man kan jo snart ikke finde en butik mere der sælger nitro smiley


  • #7   26. maj 2017 Lenny plat? det giver vidst meget god mening ikke at invitere til nitro race inde midt i byen, så tror jeg naboerne bliver meget meget sure.

    Selv mange af klubberne kæmper med larmen fra nitro biler, så ja det er da vildt plat, at man tager hensyn til sine omgivelser.

    Moffes hygge dag er til el små biler, og det er vel fair nok, sidt jeg var der, var der nok 3-400 andre som så meget glade ud, jeg har ladet min Slash 4x4 og min E-revo 1:10 og glæder mig, vejret set jo perfekt ud




    Sidst jeg var der, var d


  • #8   26. maj 2017 Jeg kan godt stå inde for forbudet mod brændstof biler i herlev ville det larme så meget at mange ville blive meget generet af det, hvis det stod på i så mange timer.

    Og thomas og martin tør øjene og lad 1:10 eren op, jeg kan da huske thomas's vandal blive PRYGLET ud over hoppene, det var satme vildt =)

    I har været der før, og ved hvor mange som der kommer, det er simpelthen ikke sikkerheds forsvarligt at køre med 1:8 biler.

    Det er jo ikke for at genere lige jer to.

    Alle er velkomme med et smil, surmulere må samles og køre med 1:8 et andet sted. Men brok er sku for sørgeligt at se på.

    Ellers ta dem med og udstil dem, og få en nørde snak ned lige sindet nørder =)


  • #9   26. maj 2017 Godt for dig, men snakket jo ikke om inde i byen, men et sted hvor der normalt køres nitro, har aldrig nævnt Morfars og byen vel. ??

  • #10   26. maj 2017 Er jo ikke helt dum, ved sku da godt at man ikke kan køre nitro inde i byen. Dooo

  • #11   26. maj 2017 @wingman: ved ikke om det er brok, mit indlæg var mest ment som en service-meddelelse til dem som kunne finde på at stille op med en 1:8'er derude. Hidtil har de jo kunnet køre, så tænkte at det var rart for dem at få at vide at det måtte de ikke længere.

  • #12   26. maj 2017 Thomas.

    Super, det kan godt være jeg misforstod tonen, beklager hvis det var tilfældet

    jeg håber dog at du om-bestemmer sig og får fyret op under den lille buggy, hvis der stadig er liv i den, den fløj jo nærmet som en raket =)


Kommentér på:
Morfars i pinsen

Annonce