{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
859 visninger | Oprettet:

nystartet forening i Sønderborg {{forumTopicSubject}}

Min kammerat og jeg har lige været på kommunen her i Sønderborg og forhørt os om vi kan lave en klub i Sønderborg, og det burde der ikke være nogen problemer i. Det vi så søger nu er nogle folk der er interesserede i at deltage i opstarten af sådan en klub og være medlem af bestyrelsen.

Der vil være lokale til rådighed i Humlehøj hallen, ganske gratis, hvis vi får en klub op at køre..

Hvis du er interesseret, så skriv hurtigst muligt, da vi gerne skal have sendt vedtægterne ind i starten af november.

Vi kører primært med 1:10 EL men 1:18 kan også sagtens komme på tale. hallen bruges til onroad og vi prøver i øjeblikket at finde et sted i nærheden hvor vi kan lave en lille bane til offroadere.

Dem som er interesseret fra sønderborg og omegn kan smide en mail til mig på Jyttah@gmail.com

Jeg regner med at få en hjemmeside op så hurtigt som muligt. men den er først klar til "besøgende" om en dag eller 3.

Men skriv til mig på mailen oven over hvis i er fra Sønderborg eller omegn da vi meget gerne vil have dette projekt op at stå så folk har et sted at køre. også i vinter perioden.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  nystartet forening i Sønderborg
Kommentér på:
nystartet forening i Sønderborg

Annonce