{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
497 visninger | Oprettet:

Kursus i Nitromotor aflyst!! {{forumTopicSubject}}

Hej alle.

Jeg må desværre erkende at Breiner ikke kom med en dato imens vejret holdt, og der har ikke meldt sig andre på banen kompetente til at afholde et sådan kursus.

Så ind til vidre er kursus på Sjælland droppet. Det er ærgeligt for der var tilmeldinger nok til at afholde et kursus.

Skulle der komme Breiner eller andre komme på banen igen, så kan det være at det bliver optaget på ny igen til foråret, for det var et godt kursus for nybegynder og for os der tro vi ved en masse! smiley

(link fjernet) her kan læses om det kursus der blev til noget!

Undskyld ulejligheden.
De mailadresser der var oprettet til kursus tilmelding er lukket pga. spam.

Med venlig hilsen
Flemming Johansen
www.fj-hobby.dk

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af 2 skabe 500 kr.
  • Tømning af lyskasser og pudsning af vinduer. 2.500 kr.
  • nedrivning af badeværelsesbrydevæg. 1.500 kr.
  • Ordne have 500 kr.
  • Løbende toilet 1.200 kr.
  • Flyt stik kontakt fra en væg til anden 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kursus i Nitromotor aflyst!!
  • #1   11. nov 2006 jeg kan sagtens kører et nitro kursus hvis det skulle være? har 12 års erfaring med nitromotore og er uddannet med ALT teori omkring nítro motore og 2/4takts motore og jet... så hvis der er interesse så er jeg meget villig til at stille op og afholde sådan et kursus.

• #2   11. nov 2006 Det skal vel ventet til foråret?

• #3   11. nov 2006 det kunne sagtens kører har snart men det vil nok være bedst at lave sådan et kursus når vejeret er blevet lidt bedere og mere stabilt.

• #4   11. nov 2006 Du skal nok have 1 eller 2 mere der er rimeligt gode til det også.
    Når teorien er gennemgået og der skal justeres biler i praksis er det nemmest med nogle små hold. så alle kan høre hvad der bliver sagt og gjort, over en larmene motor.

Du arangere det bare selv ikke?
    der skal lige være et sted til det også, helst hvor man kan køre med bilerne, når de er justeret.
    Og det ville være smart med en forhandler også der har lidt ting til salg. Især gløderør, nitro, temp måler og hvad man ellers skal bruge.
    Så kan han jo samtidigt stå for noget at drikke og guffe også.

• #5   23. jan 2008 Hej ,, jeg vil gerne ha' et kursus i nitro motor for skal ha' 2 og vil lige vide noget om dem mere end jeg gøre har 2 el, 1:10, en kyosho TF-5 readiset og en tamiya TA-02

Kommentér på:
Kursus i Nitromotor aflyst!!

Annonce