{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.051 visninger | Oprettet:

Undersøgelse omkring interesse for rc forening Holstrebro / Struer {{forumTopicSubject}}

Hej!

Jeg går og overvejer om man skulle lave en "forening" her i Holstebro/Stuer området. Med leje af lokale til at kunne køre med sine biler, min første tanke var at etablere en drift bane.

Men det er en lidt dyr omgang hvis jeg er alene i den drøm, så jeg håber lidt på at høre fra jer hvor mange der kunne have interesse i køre her i Holstebro området?
Ikke nødvendigvis drift, hvis vi finder det rette lokale kan andre type r/c baner os etableres.

Det ville hvertfald give mig en idé om, der kun bor 1 mand i området, eller om der er 5-20 der kunne tænke sig at være en del af at stable det på benene?

Mvh Kennan Hamilton Korgaard


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Undersøgelse omkring interesse for rc forening Holstrebro / Struer
  • #1   5. aug 2019 Hej allesammen

    Jeg forsøger nu sammen med en kammerat at oprette en forening her i Holstebro medhenblik på have et indørs sted at køre med R/C, Vi vil rigtig gerne finde nogle medlemmer så det kan blive en realitet. Man skal minimum være 5 personer nemlig.
    Der er stor mulighed for få en finger med i foreningen og blive en del af bestyrrelsen, eller være med til at bygge banen så snart kommunen har tildelt et lokale dertil.

    Erfaringer eller ideer til en banen modtages meget gerne.

    Link til gruppen
    https://www.facebook.com/groups/395012761216946/


Kommentér på:
Undersøgelse omkring interesse for rc forening Holstrebro / Struer

Annonce