{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.076 visninger | Oprettet:

Vi prøver igen. BASHFEST-dk {{forumTopicSubject}}

Bashfest dk

Jeg søger andre som vil hjælp med få det hele op og stå. Mangler hjælp til Placering, tids punkt og mest af alt og få styr på det hele.
Jeg kan ikke gøre det selv. Jeg har simpelthen ikke kontrol i mit hoved til og stå med det hele hvis vi skal lav det flere dage/en weekend.

men hvor vil folk gerne afholde det hvis det er?
Andre ideer til hvordan og hvorledes vi skal holde det?



JEG ARBEJDER FOR OG SÆT DET HER OP...
Jeg er lidt ligeglad hvor. Jeg vil gerne bar køre med min bil... og håb på folk kommer med deres "big bore" biler. Som man ik ser mange af i dk. (Nogen der føler sig truffen?) hvornår får i ellers mulighed for og vise dem frem og blære sig med dem og alle deres krafter.

Fra sidst....

Hey folkens.

Er der nogen der er med på og lav bashfest til næste år??
Starten på året så vil der være mulighed for og lav flere bashfest derefter HVIS det er noget som folk gider/synes vi skal køre igen.
En mulighed for folk der ik gider køre på bane og samles rundt om i dk og ha vores egen løbs weekender hvor "alle" biler kan være med.

Jeg er fra vest Jylland. Jeg vil gerne finde andre der kan se ideen i det. Men skal jeg ud og find en græs mark er det største problem er nok at jeg ik har bil eller kørekort.
Jeg kan sikkert find et stykke jord. MEN så er vi i vest Jylland.


Meld tilbage hvis det lyder som noget for jer.
billedet lånt fra nettet for opmærksomhed skyld


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vi prøver igen. BASHFEST-dk
  • #1   2. dec 2019 Vil da gerne deltage hvis det passer ind med tid og sted - hvor stort tænker du det skal være? Det behøver jo ikke at være noget vildt - bare man har et godt sted at mødes.

    Mvh. Klaus / bashing.dk


  • #2   2. dec 2019 Kunne evt være en skatepark ??

  • #3   2. dec 2019 Er der nogle med entrepreneur erfaring der kan give et bud på hvor lang tid det vil tage at smide en offroad bane op på en mark?

    Giver det ikke mening at finde ud af hvor i landet der er flest og så finde de engagerede der? Jeg vil gerne men har en småbørnsfamilie så det er begrænset hvor meget jeg kan kaste mig ud i af planlægning.


  • #4   2. dec 2019 Klaus l. Ved ikke. Men Jeg tror ik der er mange som køre asfaldt bashing. Det er lidt for dyrt og kører på. Rc dæk ryger hurtigt på asfaldt. Desværre.

    Martin n. Jamen en traktor med frontlæsser og et par skovle kan gøre meget på et par timer. Men hva tænker du på?
    Det handler ik om hvor der er flest. Det skal være hvor flest muligt gider og komme.
    Jeg er ligeglad hvor. Det er bare og find et sted folk kan mødes og hvor der er muligheder for og kører. Som betegnet i det første opslags kommentar. Jeg håber alle Rc folk vil komme, benzin, nitro eller el. Alle velkommen, kommer der crawler, fint vi finder noget i kan kravle i. Droner? Fedt gider i hjælp med lidt video? Den still jeg mener.


  • #5   2. dec 2019 Martin n. Hvor er du fra? smiley

  • #6   2. dec 2019

    profilbillede
  • #8   3. dec 2019 Syntes nu ikke asfalt er får hårdt mod dækkene - det er mere resten af bilen ?? men skateparks er fede til bashing, har endnu ikke selv ødelagt noget, men der er jo masser af fede hop sådan nogle steder. Har lige hørt at Jerslev rc udvider deres klub med 2 ekstra baner, så de både har til 1/5 offroad / 1/10 offroad samt crawler. Det kunne være en oplagt mulighed at holde det hos dem. - der er i forvejen en del aktive medlemmer, og gode muligheder for mange slags biler.

  • #9   3. dec 2019 Klaus l. Ved ik med dig men min fg vil flå sine dæk i stykker meget hurtigt. Tror ikke det er mange der tager deres 1/5 off Road biler ud på ramperne smiley
    Ideen er god til små biler smiley
    Men ik lig såen jeg vil sæt det her op. Men tak for input.
    smiley


  • #10   3. dec 2019 Hva bil kør du med Klaus l ?

  • jule M
    jule M Tilmeldt:
    mar 2019

    Følger: 6 Følgere: 6 Svar: 1
    #11   3. dec 2019 hvad med vejers strand , der kører vi gerne med offroadere , der er masser af plads , og masser af klitter at køre i.det er sand , bilerne går ikke sådan i stykker



  • #12   3. dec 2019 Jule m. Der er vi os ude nogen gange det fedt. Men vi ska prøv noget nyt. smiley
    Ka det pas du skruer lidt i fg?? smiley
    Kan kende pajeroen smiley


  • #13   3. dec 2019 Vi kan tale med rødderne fra motorbanen. Der er 2 baner som vi evt kunne leje os ind på. Lavet til crossere men også perfekte til store RC biler.
    Jeg tænkte ikke så meget andet end at det er sjovere at køre på noget der minder om en bane end at køre langt i bil for at kunne køre i rundkreds på en græsmark med sin RC. Den del af den engelske bashfest har jeg endnu ikke helt forstået.

    Jule. Er det med forbrændingsmotorer? For sand kan være pænt hårdt ved 2 takters medmindre at man bruger rigtige penge på at gøre dem klar.


  • #14   3. dec 2019 Det kunne også være sjovt. Har selv tænkt på og snak med den lokale cross bane. Men problemet er at de træner om lørdagen. Problemet med sand er jo ik bedre på en cross bane, det jo osse sand. Det med engelsk bashing rundt i ring er heller ik det der lyder fedest. Men hvis man kør med "big bore biler" er det ik nemt og kører på cross bane. De vil jo flyve afhelveds til. smiley
    Men man kør jo hvor vi får mulighed og folk bestemmer jo selv hva og hvordan de behandler deres biler. Men der er muligheder i ideen om cross bane areal. Jeg prøver og skriv til korskroens cross bane


  • #15   3. dec 2019 Jeg er også klar på det selvom jeg "kun" har en Midnight Pumpkin.
    Kommer fra Randers.


  • #16   3. dec 2019 Dennis - Jeg har lidt forskellige biler i str. 1:10 og 1:8 - har tidligere kørt med fg på banen i Jerslev- der skulle du tage at kigge op hvis du er til 1/5 biler smiley

    I forhold til en "bash fest" så tror jeg altså at deres område vil være perfekt - prøv at søge efter Jerslev rc på Facebook.


  • #17   4. dec 2019 @Dennis. Motorbanen som jeg taler om (den der ligger ved Bella center) er mest hårdt pakker jord. Der er lidt sand på den store bane, men jeg ved ikke om de er for øm over den til at slippe en flok barnlige sjæle med vores legetøj løs på deres konkurrence klasse bane.

    Men det hele er meget oppe i luften og jeg syntes ikke at der er ret mange som byder ind. Skal det tolkes som mangel på interesse for så er der ingen grund til at spilde mere tid med det?


  • #18   4. dec 2019 Martin n. Jeg arbejder ik meget videre i det fordi der er ikke nogen der har skrevet de vil hjælp med og still det op. Det er en skam, men så må vi se om der er nogen andre der kommer foreslag på kørsel som ik indvolvere bane kørsel. Der er ikke noget i vejen med bane kørsel, skal selv prøv i det i 2020.
    Men hvor det ikke kun og kører på bane.
    Folk har jo os biler som vil flå banerne i stykker. (Big bore blandt andet)
    Bane er ik for alle, og ja jeg ved godt det ik er sjovt bar og kører i ring. Men hey det gør man os på bane. smiley

    Kan være jeg laver 1 dags event. Måske med noget grill og musik om aftenen for og få en ordenlig dag ud af det. Men så blir det noget med depositum fra folk. Selvom det kun er en dag gider jeg ik lav en masse hvis folk så bar blir væk selvom de skriver at de kommer.


  • #19   6. dec 2019 Jeg ville være klar hvis der kan arrangeres kørsel med nogle herovre fra. Jeg tager ikke toget med en largescale og reservedele.

  • #20   6. dec 2019 Har luret på motorcross-banen ude på amager et par gange - vi dukker nok op et par stykker hvis (når!) det bliver til noget! (og så lige igen, den her bmx-bane er frit tilgængelig og blændende til bashing https://www.google.com/maps/place/Gladsaxe+dirtjump/@55.734124,12.4974073,17z/data=!3m1!4b1!4m5!3m4!1s0x465251f07bf4b6ad:0x10b2731bec4c42ca!8m2!3d55.734124!4d12.499596 )

  • #21   6. dec 2019 Martin n. Forstår dig godt. Men det gør jeg heller ik. Men som tingene er pt blir der ik noget stort ment som måske jeg får noget op og stå men blir ikke flere dags kørsel, cross baner har os regler de skal opfører sig efter. Og en dag skal betales. beløb kendes ik pt da det kommer an på hvor mange vi blir.
    Jeg er i gang med og find nogen detajler så jeg kan lave et opslag. Og ligemeget hvad kommer der et beløb der skal betales og til det skal der ligges et diposium for hver deltager ellers står jeg med hele lortet selv. Hvis folk melder sig må de os være indforstået med at det er stadig et kæmpe arbejde og fastlagte dato er der ingen tilbage betaling. Og det er ligemeget hvad. Fordi eller er det min pension der skal betale selvom der kun kommer 1 mand

    Mg. De har sikkert os masser af regler. Ved Varde bmx klub ihvertfald ik har lyst til Rc biler på deres bane.


  • #22   6. dec 2019 Martin n. Som du selv skriver der skal være en grund til og kryds landet for lege med bilerne.
    Det logisk vi skal jo ha lavet det så folk gider bevæge sig for det.
    Finder et tidspunkt som vi os kan være uden for og måske mere end det som afslutning. smiley

    Jeg gør kun det her fordi jeg ELSKER en god snak og gode råd. Self os for kørslen. Måske det kan starte noget mere end bane kørsel i Danmark hvor vi samles lidt mere end 10 menesker af gangen.

    (Og gider ik høre om bane kørsel i den her post. I har kører jeg prøver ik og stjåle jeres kører men folk må vel selv vælge)


  • #23   7. dec 2019 Jo men det kan jeg sagtens følge. Det vil jeg også gerne være med til.

Kommentér på:
Vi prøver igen. BASHFEST-dk

Annonce