{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.846 visninger | Oprettet:

Kina bil køre fra MCD {{forumTopicSubject}}

Hej Alle sammen se lige det her smiley

IAM NOW
THE B.R.C.A BRITISH NATIONAL 1/5 OUTLAW OFFROAD CHAMPION 2009

iam officially no1 in britain in the 4wd class.
and i have to attend the brca AGM to recive the trophy
hopefully in a redcat shirt eh rob?

SO WELL DONE REDCAT
now all ive got to do is retain it next year!!!

2009
BRCA Large Scale Outlaw 2009


Best 5 of 8 to count
Countback Scoring Rounds
Pos
Name
Buggy Make
Model
Score
Rnd 1
Rnd 2
Rnd 3
Rnd 4
Rnd 5
Rnd 6
Rnd 7
Rnd 8

1 Barry Tuffery RedCat Rampage TT5 (kina bil) smiley
2 Stevo Backland MCD Race Runner Ultimate
3 Gareth Coates MCD Race Runner
4 Richard Stiles MCD Race Runner Ultimate
5 Bob Stiles FG Baja
6 Simon Ward MCD Race Runner
7 Lee Downing MCD Race Runner
8 Kev Blears MCD Race Runner
9 John Green MCD Race Runner
10 Ian Hayward MCD Race Runner
11 Colin Lupton MCD Race Runner
12 Alun Trewatha MCD Race Runner
13 Steve Bass MCD Race Runner
14 Trevor Kersey MCD Race Runner
15 Paul Gresty MCD Race Runner

Så blev der ro.....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kina bil køre fra MCD
  • #1   23. okt 2009 næ det fortæller bare at han kan finde ud af at køre med sin bil uden at ødelægge noget smiley

  • #2   23. okt 2009 det beviser bare han kan finde ud af at køre smiley

  • #3   23. okt 2009 Viser bare at Redcat er bedre end MCD smiley

  • #4   23. okt 2009 hvordan mon den er opgraderet?
    utroligt hvis den er std...


  • #5   23. okt 2009 den er std, og de køre alle med 26cc motor...

  • #6   23. okt 2009 ja sådan en kina bil kan sagtens rende fra en taiwan-model rc smiley
    det beviser jo bare at visse mærker næsten stjæler fra deres kunder mht til pris
    og hvis den er helt standart er den kun 23ccm ..
    så kan man jo tænke om man vil 2 komplette biler eller kun købe 1 der alligevel skal bøbes motor/servo/fjernbetjening osv


  • #7   23. okt 2009 det siger vist mest om kørerne.. Det er da også pudsigt at det er MCD på alle andre pladser (næsten). Han var nok heldig. Den model har de masser af døje med, hvis man læser på redcatforum...

  • #8   23. okt 2009 hahahaha smiley


  • #9   23. okt 2009 nu skal vi jo lige husk at redcat er ny i England.. og så bliver den nr 1 mega flot

  • #11   23. okt 2009 du kan få lige så meget til en kina bil som til fg, men bare meget billiger..
    også her i Danmark...


  • #12   23. okt 2009 Redcat, er det ikke de samme som Himoto? Dem som ICcom har?

  • #13   23. okt 2009 jo det er det.... Men det er fordi redcat er den meste sælgen bil i USA og Canada, så redcat er mega stor der over....

  • #14   23. okt 2009 himoto er ikke en kina bil men en kvali. japan bil

  • #15   24. okt 2009 smiley lad nu manden tro han har en "rc-ferrari" tror bare en amerikaner ville grine hvis du sagde til ham at hans redcat er en kinabil og mcd er det "bædste i værden"...
    redcat er bare amerikansk navn/fabrik der er enklte dele der ikk passer på himoto (gear/tandhjul) men de kommer til himoto da manden der ejer fabrikkerne er den samme mand smiley men pga told/afgifter er det billigere at lave en fabrik i hver land.
    personligt ville jeg aldrig købe en ny fg/mcd/hpi så hellere en himoto(pro) mere (meget nemmere at skrue på og billigere stumper)
    og forresten så kig lige på kassen til fg/mcd/hpi/tq/xrc osv de kommer sgu alle sammen fra kineserland


  • #16   24. okt 2009 Hej Mike Kan kun give dig 100% ret... Det er lige mine ord.. rampage/himoto er lige så gode som fg og mcd....

  • #17   24. okt 2009 synd at ham fra RC Royal ikke har fået sådan en som vandt i england.
    smiley


  • #18   24. okt 2009 griner den blev da nr 2 og han har igen gang kørt rc i 2 mdr...

  • #19   24. okt 2009 kan man få linket til der hvor du har din info fra, morten?

  • #20   24. okt 2009 ja det finder jeg lige til dig.....

  • #21   25. okt 2009 The driver, Barry won the Outlaw class because he was the only one to race at 5 rounds of the championship.

    At four of the five races he did, he was only one of two entrants in the Outlaw class!!!

    Unfortunately the Outlaw class at national level has not been very popular this year and with the execption of Barry and Stevo (who raced 4 times), most of the competitors listed only raced once or twice. Just ask Stevo about Barry's driving and the damage he did to his Ultimate.

    For the record, MCDs came first at six of the race meetings and the Redcat first at the other two.

    The closest track to me held two consecutive rounds of the national championship but I didn't see any point racing against only two other competitors. I prefer to race my MCD against some of the best 2WD racers in the UK at the club meetings held at the track.

    I can assure you that the Redcat buggy is a poor car compared to the MCDs and FGs that have dominated in the French and Germany championships. They have managed on more than one occassion to get over 40 entrants in the 4WD class at race meetings.

    Well done to Barry for winning the Outlaw class.

    Clive



    Ser ikke ud til at der har været den store konkurrence
    Mange af afdelingerne var der kun 2 deltagere
    Lidt det samme som da en FG baja 4wd bliv nr 3 til JM, fordi han deltog i alle afdelingerne, det gør desværre ikke FG 4wd til en fantastisk bil


  • #22   25. okt 2009 hehe det jo straks en anden sag

  • #23   25. okt 2009 Lige meget hvad du skriver så blev den nr 1..

  • #24   25. okt 2009 jamen det er da rigtigt, men jeg kan jo også cykle fra en ferrari hvis den ikke stiller op.

    den kina bil har jo ikke kørt fra mcd'ere hvis de ikke har stillet op smiley


  • #25   25. okt 2009 For the record, MCDs came first at six of the race meetings and the Redcat first at the other two
    er det ikke svar nok


  • #26   25. okt 2009 det vil jeg mene

  • #27   25. okt 2009 men jeg vil mene at det kommer meget an på chafføren, jeg er ikke god til at køre på bane og jeg har en mcd.. men en der har en hvilken som helst anden bil der er vandt til at køre på bane vil kunne køre fra mig. s¨ådan er det bare.. jeg vil jo bare have det sjovt

  • #28   25. okt 2009 men MCD blev jo nr 2... og redcat blev nr 1....
    Og så er der jo ikke mere i det...


  • #29   25. okt 2009 Bilerne har jo intet at gøre med det. Forskellen på bilerne er holdbarheden, og så er der nogle biler der kører anderledes end andre, som derved passer bedre til nogle personer end andre.

    Men det er stadig personen med fjernbetjeningen der bestemmer!


  • #30   25. okt 2009 "Mike J". Jeg vil lige rette i din udtalelse ang. productionen af MCD'erne
    Der er INGEN dele til en MCD der bliver lavet i Kina.


  • #31   25. okt 2009 det gør dasvæære stadig ikke en redcat til nogen god bil, selvom den blev nr 1
    comeon, at vinde løb når der kun er to biler der stiller op....


  • #32   25. okt 2009 Hans-Jørgen S smiley ok så taiwan .. men det forklarer stadigvæk ikk hvorfor betale 2x pris for næsten det samme legetøj ( der så heller ikk kommer komplet da prisen så ville være alt for høj ...)
    tænker også lidt på hvor mange der har set redcat irl og ikk kun på billeder , og så derud fra lige fortælle kvaliteten på sådan en fætter....


  • #33   25. okt 2009 Mike, de fleste er ved at ha set en.. der er jo altid en i diverse klubber der skal prøve en..
    Men en fin bil er det da, de kører godt.


  • #34   25. okt 2009 mike
    MCD er så fra tyrkiet,


  • #35   25. okt 2009 Lige meget hvad søren P siger så køre en redcar kanon godt... Den køre lige op med en mcd uden problemer.. SLUT

  • #36   25. okt 2009 det er jo så din mening og holdning smiley

  • #37   25. okt 2009 ked af at sige det, men jeg er desværre ikke overbevist

  • #38   25. okt 2009 morten, er det ikke fordi du sælger de redcat?

  • #39   25. okt 2009 Velkommen til historie timen.
    Redcat biler bliver lavet, af HIMOTO RACING, som laver biler til mange af de andre mærker (redcat,hsp,hi-speed,cen og carson) og det har de gjordt siden 1991, at de så ligger i gon-gon land, er vel pisse ligemeget, så længe deres prudukter er ok.
    Alle var sku også efter mcd, da de kom til DK. for år tilbage, og nu er det alle vil have....
    Og nej mcd har ikke kopiert nogle, og det har redcat(himoto) heller ikke, men det må være ret så svært at lave en 4wd med kadan, uden at det kommer til at ligne noget man har set før.
    Jeg har personligt, kun gode erfaringer med himoto´s 1/5 4wd har kørt dm med den i år, med et ok resultat.


  • #40   25. okt 2009 Hej nu vil jeg godt blande mig lidt her inde lidt.
    jeg har set mcd biler køre fg hpi redcat.
    redcat er en rigti god stabil og fornuftig bil til prisen
    og når man så tænker på at det er en kina bil . ja så er der mange som vil blive positiv overasket det er helt sikker .ja der er nogen ting ved alle biler men skal vi være lidt fornuftig nu og hvad man får for pengene kontra kvaliteten . så skal MCD folket nok ikke råbe for hjøt her inde . for ser man på prisen og reservedele priser på MCD kontra redcat så ville jeg føle mig røvrendt . for det koster jo kassen nå det går i stykker som det faktisk ofte gør . ´hvis jeg skulle sammen line de to biler mcd og redcat så skulle mcd jo være en bmw og redcat en kia nå vi snakker prisen . men men bmw holder jo kvaliteten og lever op til prisen men det gør en MCD ikke den går jo langt mer i stykker end man rener med . kia er en billig plastik bil som man ikke for venter ret meget af så man køber en kia creed tror jeg nok den heder . men kia creed koster halv så meget som bmw men man å får utroligt meget for pengene ok men den holder så ikke så godt som en bmw eller gør den nu aligevæld tjo de giver da 7 åres garntid på bilen bmw ja 2 eller 3 år . men hvis jeg købte en mcd til ca 10000kr med servo ville jeg da forvente at den skulle holde minst 10 så godt som en redcat . men nej det gør den ikke for den er ikke 10 gange så god . tror det handler om at man føler sig snydt . nå der ligepludsligt kommer en bil på marked som koster det halve og er langt billiger i reservedele som andre er . lad os nu ikke rakke ned på de forskellig biler for alle vil føle sig snydt på et tidspungt se nu bare fg med ders 4x4 det køre ikke for godt efter min mening . men kør selv fg 2wd . der findes også lorte kina biler ja det gør det men redcat er ikke en lorte bil men en rigtig fornuftig bil til prisen . jer der køre mcd ved også godt at de slet ikke holder så godt som man ville ønske til prisen de er for dyre kontra kvaliteten . ....

    det var et roded indlæg jeg fik laved her men bare mit forsøg på at forklar min holdning til de biler her .. godnat


  • Johnni C
    Johnni C Tilmeldt:
    apr 2009

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #41   26. okt 2009 Hehe Thomas . jeg ville også miste lysten til at køre 1-5 , hvis jeg havde ofret en halv bonde gård på en bil der skal holdes sammen med kabel stribs , efter at have købt alu gear plade og stål tandhjul der koster 4 gange mere end til en Redcat/Himoto + en bil der næsten koster 2 gange mere .. Jeg mistede ikke lysten pga en Redcat , men fordi hende jeg elsker skred ...... og så har vi jo også set Mp give Prehn baghjul ude på RC-Royal banen og en Redcat hvis køre kun har kørt meget lidt RC følge en MCD med en der har kørt meget RC , meget tæt til klub mesterskab ved RC-Royal ... En mcd køre godt , men den køre ikke lige så godt som det den koster i forhold til en Redcat/Himoto ... Redcat og Himoto er samme bil og passer alle dele sammen også tandhjul

  • Johnni C
    Johnni C Tilmeldt:
    apr 2009

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #42   26. okt 2009 Søren P

    vis mig en MCD der kan holde

    uden ståltandhjul , alugearplade , hvad er prisen på det ( 811kr til Redcat ) smiley

    PS: har jo set din MCD med smeltede tandhjul og med kabelstribs på hjulophæng


  • #43   26. okt 2009 smiley
    kan ikke huske min har smeltet tandhjul smiley diffet er lige røget, og håber det er et billig fix
    men ja, stips er en forbyggende installation, du for det til at lyde som om det ikke holder, men tror nu ikke det er en ualmindelig "opgradering"

    Baghjul og baghjul....næppe, en god dyst over et par omgange hvor redcatten var en anelse hurtigere (omstændighederne glemmer du:) )

    Jeg har ALDRIG nævn noget med pris i denne tråd..... og ja, man skal da være af en særlig tosset karrakter hvis man køber en MCD til dobbelt af hvad den er værd, men det har jeg desværre gjort smiley

    tråden startede som en vindertråd, hvor jeg stillede mig uforstående over for at en himoto kunne vinde.
    Det er så senere kommet frem at det var på et lidt tyndt grundlag.
    Køren har jo supermeget med det endelige resultat at gøre.
    Hvis han nu havde vundet over de 14 andre Fair and square, var der jo ikke så meget at komme efter

    Men at skrive "Så blev der ro....." så forventer man da at der bliver stillet spørgsmål....... smiley

    HUSK at bruge SMILY


  • #44   26. okt 2009 Citat Johnny C: " Hehe Thomas . jeg ville også miste lysten til at køre 1-5 , hvis jeg havde ofret en halv bonde gård på en bil der skal holdes sammen med kabel stribs , efter at have købt alu gear plade og stål tandhjul der koster 4 gange mere end til en Redcat/Himoto + en bil der næsten koster 2 gange mere .. Jeg mistede ikke lysten pga en Redcat , men fordi hende jeg elsker skred "

    nu syntes jeg måske du stikker næsen lige rigeligt langt ind i ting der på ingen måde vedkommer dig, du kan på ingen måde vide hvad jeg har af personlige grunde til at have mistet lysten og hvis det er noget du vil skyde med skarpt efter skal jeg da med glæde skyde igen, men at tro at det har noget med prisen på min ellers dejlge mcd at gøre er nok ikke at bruge den del af dit hoved der er beregnet til at tænke med.

    jeg har aldrig nogensinde påstået at mcd ikke er for dyre, jeg har sagt at udvikling koster og på det område har redcat/himoto nok ikke brugt det samme som mcd da deres drivlinje jo stort set er en tro kopi.
    dog er jeg ikek overbevist om holdbarheden på redkat/himoto stadigvæk da jeg ikke har set dem køre særligt meget trods det at jeg tit hr set den på banen, beklager men din har sku aldrig holdt særligt godt. hverken med dig som ejer eller RM der har den nu. jeg er da også glad for at når nu du siger mine tandhjul skal skiftes hele tiden fordi de smelter så er mine tandhjul da plug&play, men dem på en redkat7himoto lige skal køres til i liften 15 min inden bilen kan køre med dem.

    dog syntes jeg stadig faktisk indtil nu at have holdt mig rimeligt uden for samtalen om hvad pris og kvalitet er og syntes faktisk kun jeg har nævnt tidligere at alle kan vinde tour de france på en gammel havelåge hvis de er de eneste der stiller op, det er intet bevis for at man kan køre fra alle de store cykel stjerner....


  • #45   26. okt 2009 Ja så er det sket igen

    redcat rampage tt 2place "MCD CUP"FINLAND

    --------------------------------------------------------------------------------

    got my new tt just 3days before the race,and it was my first race ever.from now we have a videoclip only from my qualifing round more coming soon.
    list of competitors:

    PRIIT LAUR FG LEOPARD
    Marko Huvila FG Baja 4WD
    Sami Heikkilä FG Baja 4WD
    Antti Merta FG Baja 4WD
    Viljar Laur Redcat Rampage TT
    Toni Elfving MCD rr EVO 3
    Jan Sandberg MCD rr EVO 3
    Teemu Juska MCD rr EVO 3 Sport
    Esa Myllymaa MCD Baja 1000 EVO 3
    Meriläinen Kalervo MCD rr EVO 3
    Jan Forström MCD rr EVO 3
    Jussi Lehtonen MCD rr evo3 sport
    Ville Liiri MCD rr evo3
    Kalervo Meriläinen MCD rr evo3
    George Gustafsson HPI Baja SS

    Det fortæler jo alt, at Redcat og Himoto kan uden problemer blive en VINDER bil... Lære og leve med det søren og thomas...Og det er jo det fede ved at have en redcat/himoto er at man har råd til at gå ud at spie og fest efter man er færdig.....


  • #46   26. okt 2009 smiley

  • #47   26. okt 2009 gad egentligt ikke diskutere dette emne mere, men jeg er glad for min bil. og kan folk ikke forstå det så dem om det,

  • #48   26. okt 2009 der har du ret i.... bare vi er glad for det vi har...

  • Johnni C
    Johnni C Tilmeldt:
    apr 2009

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #49   28. okt 2009 Redcat plast tandhjul kunne da holde til 3 omgange , mcd plast avav 1 omgang ..
    med en 29 ccm skod cy motor ..
    underligt nok for min rampage kørte da fint efter der kom alu gear og ståltandhjul på , men ja efter ca 10 min til kørsel ? + at min Redcat/Himoto var nr 2 der var i dk og mine 25/25 ståltandhjul var lavet af en privat mand i usa før Redcat/himoto selv havde nogen

    servo .. tja hvilken 1-5 kommer med noget der kan holde
    hpi , nej
    fg , nej
    xrc , nej nej nej
    carson , nej
    mcd , ?? men tror det er nej !

    drivlinje , tja den ligner jo den fra de fleste nitro biler , eller det Tamiya kom med for ca 20 år siden på deres el biler , tror s.. ikke du kan finde en rc bil der ikke har prøvet at efterligne en anden .. jeg tænker mere på ophæng der kan holde , hader plast balljoint

    alle biler går i stykker , er bare glad for at jeg ikke har købt en 4wd der også skal holdes sammen med kabel stribs , lige som min skide fg leo skal , før der kom stål/alu balljoint på , for det er også for dyrt

    mcd køre godt , ligger godt i luften over hop + , skal holdes sammen af strips -
    fg 4wd kan ikke komme rundt i et sving - , skal holdes sammen af strips -
    redcat er for tung i front over hop - , skal ikke holdes sammen af strips +

    har så småt fået lysten igen , så min fg leo bliver ikke samlet lige med det samme , men der bliver købt en ny Redcat tt5 , når jeg får penge til det


  • #50   28. okt 2009 hvad mener du med at de skal holdes sammen med strips? :S

Kommentér på:
Kina bil køre fra MCD

Annonce