{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  offroad kørsel i aalborg
  • #1   28. nov 2009 Hej
    I Aviators har vi også en bane der lavet til 1/10 biler, der er dog aldrig nogen der bruger den måske fordi den ligger lidt langt væk fra klubhuset hvor den største aktivitet er.
    Der er dog en del der har kørt med nitro biler sammen med large scala på vores bane.Selvfølgelig kan du bare møde op og køre men aktiviteten på banen er ikke så stor i øjeblikket på grund af vand hvor imod jeg har hørt at 1/10 banen stadig skulle være meget god, har dog ikke set den for nylig.
    Men kig ud en Onsdag aften der er der klubaften og der vil der være nogen som kan hjælpe dig meget mere.


  • #2   29. nov 2009 okay det lyder godt...hva med at betale kontingent og sådan, er der en der står for det når jeg kommer derud??

  • #3   1. dec 2009 Hejsa thomas, bare kig ud i klubben onsdag aften som orla siger, så er der helt sikkert nogle der kan hjælpe dig.

    hilsen michael.


  • #4   2. dec 2009 Det er bare super...jeg kigger ud når jeg er i dk igen smiley

  • #5   2. dec 2009 Hvis ikke den bane er noget, så er du velkommen til at tage et smut forbi FRCC.dk i frederikshavn. Der er ihvertfald en "pro" 1/8 bane 1/10 er også velkommen

Kommentér på:
offroad kørsel i aalborg

Annonce