{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
613 visninger | Oprettet:

Greve RC-center 28+29 aug. {{forumTopicSubject}}

Hej Alle.

Fik lige, sikker som mange af jer andre, en nyhedsmail fra Morfar's hvor der er nævnt at Greve RC-center holder åbent hus på denne dato. De henviser til at læse mere på GRC's hjemmeside, men jeg kan ikke finde noget om det.

Er der nogle der kan bekræfte om dette arangement finder sted, og hvad tid på dagen det starter? Skal man betale, eller tilmelde sig et sted for at komme? (siger måske lidt sig selv når der står "åben hus", men vil lige sikre mig)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Greve RC-center 28+29 aug.
  • #1   10. aug 2010 Greve holder fødselsdag og i den forbindelse er der Åbent Hus. Du møder bare op, ser på lidt RC, kører lidt RC hvis du har din egen med, og kigger på lidt boder hvis du skulle have lyst til det.

Personligt kommer jeg og hjælper min sponsor, Mini-Bizz Racing, som stiller en stor bod op med en masse Kyosho udstyr, men også med Mugen, MuchMore, AKA og meget mere.

Men medbringer selvfølgelig også min truggy, så jeg kan vise en rigtig racer frem, og selvfølgelig få trænet lidt op til det DM løb der skal være på off-road banen senere på året smiley

Jeg vil være at finde i en rød Kyosho T-shirt ved Mini-Bizz Racing - og jeg håber da at folk vil kigge forbi smiley

• #2   11. aug 2010 Hey, sad lige og tænkte... Åbent hus. Er det så kun for buggy og truggy folk, eller må man godt slæbe sin traxxas Stampede med? smiley

Tobias.

• #3   11. aug 2010 Hvis den kan køre på bane, så bare tag den med. Der må bare ikke køre nogen largescale offroad biler på offroad banen.

• #4   22. aug 2010 har hørt det er aflyst pga. vand desværre..... .o((

mvh. "Ghost"

• #5   22. aug 2010 Det er rigtigt. Greves Fødselsdagsarrangement er aflyst, da stort set hele anlægget ligger under vand.

Kommentér på:
Greve RC-center 28+29 aug.

Annonce